تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Farm Blade 1.2.3 – بازی تفننی “داس کشاورز” اندروید + مود

Farm Blade + Mod – بازی تفننی سرگرم کننده و دوست داشتنی داس کشاورز برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سرعت زیاد بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Farm Blade نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی ABI Global LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ABI Global LTD یکی از استودیو های بازی سازی خوب مارکت اندروید است که پیش از این هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Scary Neighbour و Turbo Bike: Extreme Racing را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Farm Blade هم بازی فوق العاده دیگری از این استودیو بازی سازی کاربلد است که توانسته تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد و با بیش از 1.000.000 نصب فعال در مارکت اندروید مورد استقبال کم نظیر آنها قرار بگیرد. در این بازی که یک گیم پلی بسیار ساده و سر راست دارد، شما در نقش یک کشاورز هستید که درآمدش از راه کار کردن روی زمین های کشاورزی و برداشت محصولات تأمین می شود. تنها ابزار شما هم یک داس کشاورزی است که باید با آن به زمین های کشاورزی بروید و محصول برداشت کنید تا بتوانید بعداً محصولات برداشت شده را به فروش برسانید و در ازای آن پول دریافت کنید. بنابراین، اگر دنبال یک بازی خوب با تم کشاورزی می گردید، Farm Blade می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد!

Farm Blade

Farm Blade یک بازی تفننی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت شماست. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، گیم پلی بازی بسیار ساده و سر راست است و در عرض چند دقیقه شما می توانید با نحوه بازی کردن آشنا شوید و مشغول بازی شوید. چالش شما در بازی آپگرید کردن داس کشاورزی تان است. محصولات مختلفی در زمین های کشاورزی برای برداشت کردن وجود دارند. این محصولات بسیار متنوع هستند و شامل کلم، گندم، آفتابگردان، ذرت، و … می شوند. شما باید سعی کنید داس کشاورزی تان را دائماً آپگرید کنید تا بتوانید سرعت برداشت محصولات تان را افزایش دهید. همچنین شما باید ابزار های دیگری مثل کوله تان را هم آپگرید کنید تا بتوانید محصولات بیشتری را در یک دور از برداشت در کوله قرار دهید. علاوه بر یک گیم پلی عالی، Farm Blade دارای یک فضای گرافیکی و طراحی هنری قابل تحسین هم می باشد و از صداگذاری های قابل قبولی استفاده کرده است که قطعاً جذابیت های این بازی را چند برابر می کنند. Farm Blade موفق شده است امتیاز 4.0 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.2.3 Add new pet Add new map

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Farm Blade 1.2.3 – بازی تفننی “داس کشاورز” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..