تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسها و داستان کودکی امیرحسین اشرفی +ویدیو

نخبه و نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران در کودکی چکار میکرد و چه شکلی بود؟

این روز ها که همه جا صحبت از مهندس امیرحسین اشرفی هست

ما با تلاش و رایزنی های فراوان توانستیم تصاویر دوران کودکی ایشان رو بدست بیاریم و با کسب اجازه رسمی از خودشان  این تصاویر را در سایت منتشر کنیم.

چون واقعا عکس های زیادی از امیرحسین اشرفی در فضای مجازی هست و ما تصمیم داشتیم عکس هایی متفاوتی رو به طرفداری مهندس نشون بدیم. در ادامه میتونید این تصاویر رو ببینید.

کودکی امیرحسین اشرفی 

عکس از دوران کودکی امیرحسین اشرفی

دوران نوجوانی امیرحسین اشرفی

بچگی امیرحسین اشرفی

کودکی امیرحسین شریفی

امیرحسین اشرفی از کودکی به دنبال خلق چیز های جدید و ماجراجویی های فراوان بود . وی به شدت به تکنولوژی علاقه داشت و هر لحظه در حال کشف راه کارهای جدید بود

روایت هست که، خانواده امیرحسین اشرفی تا 12 سالگی فکر می کردند امیرحسین کم شنواست بعد ها با مراجعه به پزشکان متوجه شدن که گوش های امیرحسین سالم هست ولی انقدر قرق در رویا پردازی هست که صدای دیگران را نمیشنود و آنها فکر میگردن کم شنواست .

امیر حسین اشرفی

امیرحسین اکثر تایمش را به مطالعه میپرداخت و کم پیش می آمد که وقت اضافی داشته باشد. او هر لحظه برای اهدافش تلاش می کرد , وی از دوران راهنمایی همزمان با مدرسه او کار طراحی وب سایت را شروع کرد و از این راه درآمد داشت و در روز های اول دانشگاه استارت آپ پرشین لیدر را راه اندازی کرد که شروعی بر تغییرات بزرگ زندگی اش بود

دوران نوجوانی امیرحسین شریفی

ویدیویی از تصاویر دوران کودکی و بچگی امیرحسین اشرفی را میتوانید مشاهده کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسها و داستان کودکی امیرحسین اشرفی +ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..