تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست ؟ +بیوگرافی سارا باقری

بازیگر نقش مائده سریال افرا (سارا باقری)

این شب های سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال پخش می باشد . سریالی در شمال کشور تصویربرداری شده است و در آن از بازیگران بومی نیز استفاده شده است . در کنار بازیگران بومی و اصلی نیز چند چهره جدید که کمتر شاهد حضورشان در تلویزیون بوده ایم حضور دارند .

یکی از بازیگران جدید و معرفی شده در این سریال سارا باقری می باشد که نقش مائده دختر حاج محمود را در سریال ایفا میکند . دختری که یک دانشجو است و در دانشگاهش با پسری به نام پیمان با بازی محمد صادقی آشنا می شود و عاشق هم می شوند

سارا باقری متولد سال 1374 می باشد و 26 سال سن دارد . وی به گفته خودش ۱۴ سال در صداوسیما مرکز گیلان (رشت) کار بازیگری در رادیو، تئاتر و تلویزیون انجام داده است  از ۱۸ سالگی به تهران آمدم و در چند سریال بازی کرده. در رادیو تئاتر گیلان هم فعالیت داشته و برای بازیگری نقش اول موفق به دریافت دو جایزه از سیمای استان ها شده است.

نحوه انتخاب برای بازی در سریال افرا

از قبل هیچ آشنایی با گروه تولید افرا نداشتم و از طرف یکی از دوستان معرفی شدم و تست دادم و بعد از تائید آقای توفیقی و دارابی قرارداد بستم.

 خودتان اگر جای مائده بودید چه راهی را انتخاب می کردید؟

شاید اختلاف سنی ام با مائده زیاد نباشد اما چون آدم ها دچار تغییر و تحول می شوند اما اگر من دختری ۲۰ ساله بودم و در موقعیت او قرار می گرفتم دقیقا کاری که او انجام می دهد را انجام می دادم. حتی فکر می کنم تا پایان سریال همه انتخاب هایی که می کند برای شخصیت خود مائده درست است. یکی از دلیل هایش هم این است که هیچ وقت نمی بینیم بابت عشقی که پیمان دارد به خانواده خودش بی احترامی کند.

شما اصالتا گیلانی هستید؟

بله. فضای شمال برای من اصلا دور نبود و تا ۱۸ سالگی در آنجا بزرگ شدم و خانواده ام در رشت زندگی می کنند. من کار بازیگری را با پدر و مادرم شروع کردم. در همه سریال ها هم با هم کار می کردیم.

 برای خیلی ها سوال است که چرا دختر خانواده در این سریال لهجه ندارد؟

اغلب دخترهایی که در شهرهای شمال زندگی می کنند به دلیل تحصیل در دانشگاه، لهجه شمالی ندارند و بیشتر آنهایی که لهجه دارند در روستا هستند. پدر مائده که تهرانی است و لهجه ندارد و در صحبتی که با آقای توفیقی داشتیم خودشان موافق این بودند. مائده هم خیلی فارسی تهرانی صحبت نمی کند و یک جاهایی آهنگی ته صحبت هایش هست و فعل و فاعل را هم عوض می کند.

فیلم و سریالهای سارا باقری

سارا باقری در سریالهای ملکاوان و هیولا دارای نقش های کوتاهی بوده است

  سارا باقری در کنار مهران مدیری

مائده سریال افرا

اینستاگرام سارا باقری نقش مائده سریال افرا

Instagram/_Sarabghaeri

ازدواج و همسرش

در خصوص ازدواج این هنرمند اطلاعاتی در دست نیست

نقش مائده افرا , بیوگرافی سارا باقری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست ؟ +بیوگرافی سارا باقری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..