تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های شهر ماسال + مکان های دیدنی شهر زیبای ماسال در استان گیلان و شمال

ماسال شهری بسیار زیبا در استان گیلان است که مردمان کشورمان با چشم اندازهای طبیعی آن آشنا هستند و برای افرادی که به طبیعت گردی علاقه دارند این شهر یکی از شهرهای مهم است. ماسال چشم اندازهای زیبا و چشم نوازی دارد و هر ساله تعداد زیادی گردشگر به این شهر می روند.

ماسال در میان ارتفاعات این منطقه واقع شده است طبیعت شگفت انگیزی که در این منطقه می توانید شاهد آن باشید بسیار ویژه و دوست داشتنی هستند و هر ساله و هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کنند. بیشتر گردشگران این شهر را به دلیل آبشارهای بزرگ و کوچکی که دارد می شناسند.

این منطقه بسیار محبوب است و چشم اندازهای زیبا و طبیعی زیادی دارد. شاید نام ییلاق ماسال را شنیده باشید که به دلیل سرسبزی و آب و هوای مطبوعی که دارد یکی از مناطق مهم ییلاقی در کشور و گیلان است.

مناطق دیدنی ماسال و زیبایی های طبیعی این شهر

ماسال در زبان تالشی همان مازال است و دلیل نامگذاری این منطقه با این نام هم وجود کوه های متعدد در تالش است. شهرستان ماسال از زمان گذشته به دو بخش تقسیم شده است. بخش شاندرمن و مرکزی که هر کدام جذابیت های زیادی دارند. این شهر یکی از زیباترین مکان های دیدنی استان گیلان است.

دیدنی های شهر ماسال

آبشار رامینه

یکی از جاهای دیدنی ماسال آبشار زیبا و مرتفع رامینه است که در یک مسیر جنگلی قرار گرفته است و زیبایی های منحصربفردی دارد. این آبشار شیب تندی دارد که هیجان صعود به آبشار را بیشتر می کند. گردشگران با مشاهده این آبشار گویی وارد بهشت گمشده ای از ماسال شده اند. چشم اندازهای اطراف این آبشار هم بسیار بکر و دست نخورده هستند. هتر رامینه در منطقه اقامتی در روبروی آبشار است و امکان اقامت برای علاقمندان و گردشگران را ایجاد کرده است و با دیدن چشم انداز آن از پنجره اتاق خود می توانید زیبایی های خاصی را مشاهده کنید.

دیدنی های شهر ماسال

روستای دیدنی اولسبلنگاه

سفر به روستای اولسبلنگاه تجربه ای بی نظیر است زیرا دارا چشم اندازهای ویژه ای است و در فاصله 25 کیلومتری ماسال قرار گرفته است. خانه های چوبی و سنتی که در آن شناخته شده زیبایی خاصی دارد. در ساخت خانه از امکانات کمی استفاه شده است و این منطقه یکی از نقاط ییلاقی است. سفر به این منطقه در فصل تابستان و بهار بسیار با لذت همراه است زیرا هم هوا مطبوع است و هم می توانید مناظر خاصی را مشاهده کنید.

دیدنی های شهر ماسال

باغ پرندگان تمجیدی

این باغ زیبا دیگر نقطه مهم و دیدنی در ماسال است و شما هم از تماشای گونه های مختلف پرندگان نهایت لذت را خواهید برد. در این باغ گونه های مختلف از پرندگان بومی وجود دارد که یکی از مهمترین امکانات امتیازات این پارک برای گردشگران، وجود اقامتگاه است.

دیدنی های شهر ماسال

منطقه آویشو ماسال

آوسشو منطقه ای زیبا است که جاذبه های هیچان انگیز زیادی دارد. این غار در فاصله 22 کیلومتری ماسال قرار دارد و طبیعتی زیبا و دست نخورده دارد. از ویژگی های مهم این غار می توان به وسعت آن اشاره کرد. دهانه غار خیلی بزرگ است و  فقط یک غار دارد ارتفاع آن از سطح دریا برابر با 1460 متر است. در این غار رودخانه ای در جریان است و در آخر به یک ابشار می رسد. قندیل های آبشار از جنس آهک هستند که آویزان هستند و بسیار بلند هستند.

دیدنی های شهر ماسال

پارک جنگلی ریزمندان

دیگر نقطه زیبا در ماسال پارک جنگلی است و وسعت آن 200 هکتار است و به دلیل برخورداری از امکانات و تجهیزات متعددی دارد بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد از جذابیت های این پارک می توان به طبیعت زیبای آن اشاره نمود. بسیاری از گردشگران با قدم زدن در این پارک لذت سفر خود را چند برابر می کنند و از هوای مناسب و پاکیزه آن استفاده می کنند. این پارک امکانات اقامتی هم دارد و می توانید در رستوران های محلی، بهترین غذای محلی را نوش جان کنید.

دیدنی های شهر ماسال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های شهر ماسال + مکان های دیدنی شهر زیبای ماسال در استان گیلان و شمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..