تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش لعیا در سریال شرم را بشناسید +بیوگرافی و عکس ها

نقش لعیا در سریال شرم

سریال شرم که این شب ها از شبکه سیما پخش میگردد شاهد حضور چند بازیگر کمتر دیده شده در آن هستیم . البته بازیگر نقش لعیا در این سریال تا کنون در چندین سریال حضور داشته و پیش از این نیز در سریال وارش که کارگردانی آن بر عهده احمد کاوری کارگردان سریال شرم بود , نیز بودیم.

بازیگر نقش لعیا الهام طهموری نام دارد . وی متولد 15 فروردین ماه 1367 می باشد و 32 سال سن دارد . الهام طهموری فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است.وی  پس از گذراندن دوره‌ های بازیگری، از سال 1385 وارد عرصه بازیگری شد. و کارش را از تئاتر شروع کرده است.

الهام طهموری و ابوالفضل پورعرب در سریال شرم

الهام طهموری در سریال شرم نقش دختری به نام لعیا را ایفا می کند . دختری که به دلیل بیماری پیوند کبد می زند و همین موضوع شروع ماجرا می باشد.

صحبتهای الهام طمهوری درباره نقشش در سریال شرم

من نقش لعیا را بازی می‌کنم که در این سریال از عشق تا بیماری موقعیت‌های مختلفی را تجربه می‌کند.وی اضافه کرد: او در این سریال شک را هم به نوعی تجربه می‌کند و روابط او با آدم‌ها را می‌بینیم که اینها برای من جذاب بود.

بازیگر نقش لعیا در فیلم شرم

الهام طهموری بازیگر سریال شرم که در سال 99 پخش شد

الهام طهموری و پدر و مادرش

الهام طهموری و پدر و مادرش

اینستاگرام الهام طهموری :Instagram / ElhamTahmoori

بازیگر نقش لعیا در سریال شرم (الهام طهموری)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش لعیا در سریال شرم را بشناسید +بیوگرافی و عکس ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..