تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده های مناسب برای فراموش کردن گذشته

ایده های مناسب برای فراموش کردن گذشته گذشته را چگونه فراموش کنیم ؟

زندگی ما وابسته به قبل ي مفید و بد هست که اگر زیادی به قبل فکر کنیم متاسفانه دچار افسردگی سختی خواهیم شد .

6 روش برای فراموش کردن گذشته

۱ – درباره افکار و خاطراتتان بنویسید، نقاشی بکشید و درموردشان حرف بزنید. برای فراموش کردن قبل تان باید به خاطراتتان احترام بگذارید.

2 – با دور ریختن احساسات و عواطف مربوط به خاطرات دردناکتان ، آن ها را فراموش کنید. خواهید دید که بعد از آن چقدر احساس آرامش می‌کنید.

۳ – درصورت امکان به عقب برگردید و با کسانیکه در آن خاطرات دخیل بوده اند حرف بزنید. برای فراموش کردن قبل تان باید به عقب برگردید.

۴ – احساسات واقعیتان را با کسی در بین بگذارید. اگر صلاح هست به آن ها اعتراف کنید. برای فراموش کردن قبل تان باید احساساتتان را بروز دهید. اگر باید با اشتباهاتتان کنار بیایید، باید تقصیر یا گناهتان را گردن بگیرید.

۵ – معذرت خواهی کرده و طلب بخشش کنید. برای فراموش کردن قبل تان باید آسیب پذیر باشید.

۶ – برای بازرسی پرخوری ها، اعتیاد یا آسیب رساندن به خودتان به خاطر قبل دردناکتان کمک بگیرید. برای فراموش کردن قبل باید غرور را کنار بگذارید.

فراموش کردن عزیزان، چه همسرتان باشد که از او طلاق گرفته اید، چه فرزندتان باشد که فوت کرده، چه خواهر یا برادرتان باشد که از شما دور شده یا هر کس دیگری، بسیار مشکل هست. فراموش کردن قبل نیاز به تلاش و انرژی بسیار دارد.

مطمئن باشید که بعد از این قبل دردناک نه تنها میتوانید به زندگیتان ادامه دهید بلکه عاقل تر، آرام تر، و متمرکز تر خواهید بود.

ایده های مناسب برای فراموش کردن گذشته

فراموش کردن گذشته یعنی چه؟

فراموش کردن قبل یعنی قبول کنید که برای تغییر قبل کاری از دستتان برنمی آید: در مواجهه با شکستتان شما هرچه از دستتان برمی آمده، کرده اید. باید بدانید که تا جاییکه می توانسته اید مفید، مهربان و مؤثر بوده اید. اگر قرار بود به عقب برگردید مطمئناً نمی توانستید کاری بیش از آن انجام دهید. پس باید قبل را فراموش کنید.

فراموش کردن قبل یعنی خود را برای اشتباهاتتان ببخشید:

فکر کردن دوباره به آن چه که می توانستید یا باید انجام می دادید هیچ اثری ندارد. اگر با اشتباهاتتان درگیر هستید یا شکست خورده اید ، سعی کنید خودتان را ببخشید.

فراموش کردن قبل یعنی افکارتان را بشناسید:

اگر میبینید که مدام درگیر قبل هستید، با ملایمت افکارتان را به زمان حال برگردانید. سعی کنید این عادت را کنار بگذارید که مدام به اشتباهات قبل تان فکر کنید.

فراموش کردن گذشته یعنی به ذات زمان اعتماد کنید:

زمان می گذرد و شما هم باید از قبل بگذرید. زخم هایتان کم کم التیام می یابند و فقط جای آن بر جا میماند.

فراموش کردن قبل یعنی ارتباطات اخیر ایجاد کنید:

لازم نیست که حتماً یک گروه دوست تازه پیدا کنید. می‌توانید یک دوستی اخیر را با یکی از همکارانتان شروع کنید یا یکی از همسایه ها را برای شام به منزل تان دعوت کنید. اگر درباره شکست هایتان با کسی حرف بزنید راحت تر می‌توانید با آن ها کنار بیایید.

ایده های مناسب برای فراموش کردن گذشته

فراموش کردن قبل یعنی در مکالماتتان به دنبال تعادل باشید:

خیلی مهم هست که دردها و ناراحتی هایتان را با دیگران قسمت کنید اما به همان اندازه مهم هست که به زندگی دیگران هم علاقه نشان دهید.

فراموش کردن قبل یعنی یک دنیای تازه را تجربه کنید:

شروع به تحصیل در یک رشته تازه کنید یا یک سرگرمی اخیر پیدا کنید. برای فراموش کردن قبل باید به دنبال جهت هاي تازه باشید.

فراموش کردن قبل یعنی زمانتان را در اختیار دیگران قرار دهید:

فرصت هاي بیشمار تازه اي وجود دارد که به شما کمک می‌کند با قبل تان خداحافظی کنید. از منطقه امنتان بیرون بیایید. وقتتان را با کسانی بگذرانید که شادتان می‌کنند و از بودن با انها لذت می‌برید.

وقتی می‌خواهید یک رابطه را فراموش کنید باید به طور جدی فکر کنید که آیا عاقلانه هست که باز با آن فرد وقت بگذرانید یا باید همۀ چیز را به طور کل فراموش کنید.

شاید هنوز عاشق او باشید یا از شما سوء بهرهگیری کرده باشد و در افکار و احساساتتان سردرگم شده باشید. به گزارش تالاب ایجاد یک وقفه، عاقلانه ترین راه ممکن هست. از این طریق میتوانید راحت تر فراموش کنید.

منبع :torshak.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده های مناسب برای فراموش کردن گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..