تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و عکسهای بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت (ابوالفضل رجبی)

بیوگرافی بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت 6

شب های نوروز امسال سریال پرمخاطب پایتخت در حال پخش است . در سری جدید این سریال شاهد یک بازیگر جدید که نقش پسر کوچک تر فهیمه و بهبود را ایفا میکند هستیم . بازیگری که توانسته در همین ابتدای کار حسابی طرفدارانی پیدا کند

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش بهروز در سریال پایتخت 6 می باشد . او متولد تیر ماه سال 86 می باشد و 13 سال سن دارد .

او در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است . او یک برادر کوچکتر از خودش هم دارد.

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

حضور او در سن 13 سالگی در سریال پایتخت اولین تجربه بازیگری اش می باشد . تجربه ای که به خوبی دیده شد و باید دید آیا این موفقیت او ادامه خواهد داشت و شاهد حضور او در کارهای بیشتری خواهیم بود یا نه .

عکس یادگاری نقش بهروز با فهمیه و همای سریال پایتخت

عکس یادگاری نقش بهروز با فهمیه و همای سریال پایتخت

بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت کیست

بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت کیست

اینستاگرام ابوالفضل رجبی

بهرام افشاری و ابوالفضل رجبی / برادران سریال پایتخت

عکس بهتاش و بهروز سریال پایتخت

اینستاگرام ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت

بیوگرافی بازیگر نقش بهروز در پایتخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و عکسهای بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت (ابوالفضل رجبی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..