تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) خنک و خواص آن

آنچه در این مطلب خواهید خواند

گرانیتا خربزه یا یخ در بهشت خربزه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و خنک تابستانی می باشد که خوردن آن باعث شادی و نشاط می شود. اجزای تشکیل دهنده این نوشیدنی دلچسب خربزه، آب لیموترش تازه، برگ نعنا، عسل، شکر، آب خنک، تکه های یخ و ترافل های رنگی است.

طرز تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) خنک و خواص آن

گرانیتا یک نوع یخ در بهشت فوق العاده خوشمزه ایرانی می باشد که در ایتالیا به آن گرانیتا گفته می شود. این نوشیدنی از ترکیب آب، شکر، یخ و میوه های متنوع درست می شود. در این رسپی از مجموعه آموزشی انواع نوشیدنی خارجی قصد داریم آموزش طرز تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) خنک و خواص آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این نوشیدنی گوارا را می توانید در این روزهای داغ تابستانی برای دوستان و آشناییان تهیه و سرو کنید. لطفا با ما همراه باشید…

گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) + تزیینات

مواد لازم جهت تهیه گرانتیا خربزه خنک مواد لازم مقدار مورد نیاز خربزه خرد شده یک عدد آب خنک یک لیوان شکر یک لیوان آب لیموترش تازه نصف لیوان نعنا تازه ده برگ تکه های یخ به میزان لازم عسل برای تزیین به میزان لازم ترافل های رنگی برای تزیین به میزان لازم

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif مراحل دستور تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) مرحله اول تمام مواد مورد نیاز را از یخچال بیرون بیاورید و روی میزکار قرار دهید. مرحله دوم یک قابلمه را بردارید و  یک لیوان آب به همراه برگ های تازه نعنا را داخل آن بریزید. در ادامه قابلمه را روی شعله گاز قرار دهید تا به جوش بیاید سپس برگها را از داخل قابلمه آبکش کنید. مرحله سوم خربزه را بشویید سپس آن را خرد کنید. مرحله چهارم آب لیموترش تازه را بگیرید. مرحله پنجم خربزه خرد شده، آب لیموترش تازه، برگهای نعنا و شکر را داخل میکسر بریزید. سپس مواد را خوب با هم میکس کنید تا نرم و یکدست شود. مرحله ششم نوشیدنی میکس شده را به مدت 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید. بعد از این مدت زمان آن را از فریزر خارج کرده و آن را دوباره مخلوط کنید. سپس دوباره مواد را به مدت یک ساعت داخل فریزر قرار دهید و این کار را 3 بار انجام بدهید. مرحله هفتم لبه لیوان های شیک را به عسل آغشته کنید و داخل ترافل های رنگی بغلطانید. سپس نوشیدنی آماده شده را داخل آن بریزید و با دسر خربزه آن را تزیین کنید. نوشیدنی گرانیتا خربزه را می توانید به همراه یک برش کیک عسل سرو و میل کنید. نووووش جان

مراحل دستور تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه)

فواید دارویی و درمانی خربزه خربزه سرشار از مواد معدنی مانند ویتامین A، D، C می باشد. به خاطر آب وجود در خربزه خوردن آن برای درمان بیماری های سنگ کلیه و مثانه بسیار مفید است. خوردن خربزه برای درمان یبوست و کم خونی بسیار مناسب است. برای بالا رفتن قند خون و رفع خستگی خوردن خربزه بسیار مفید است. میل کردن خربزه در کودکان باعث بالا رفتن اشتها و رشد سلولهای بدن در سالمندان می شود. افرادی که مبتلا به نقرس، رماتیسم و بواسیر هستند، خوردن خربزه برای آن ها بسیار مفید است. خربزه سرشار از پتاسیم می باشد که مصرف آن برای اشخاصی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند، بسیار توصیه می شود. خوردن خربزه از بیماری های چشمی و بیماری های عفونی جلوگیری می کند. خربزه سلول های مغز، عضلات بدن و اعصاب را تقویت می کند و باعث رشد و نمو بدن می شود. دوران حاملگی حتما خربزه میل کنید، زیرا باعث زیبایی جنین می شود. خوردن خربزه در دوران شیردهی باعث افزایش شیر مادر خواهد شد.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif خواص درمانی تخم خربزه تخم خربزه از نظر طب سنتی داری طبیعت گرم می باشد و سرشار از ویتامین E، چربی، پروتئین و آهن است. مصرف تخم خربزه مثانه، کلیه و کبد را پاک سازی می کند. خوردن مغز تخم خربزه بو داده باعث افزایش میل جنسی می شود. تخم خربزه برای درمان سرفه های شدید، درد سینه و تب های شدید بسیار مفید است.

خواص درمانی تخم خربزه

فواید خوردن خربزه برای پوست برای خوب شدن سوختگی های سطحی بدن گوشت خربزه را روی سوختگی قرار دهید. برای از بین بردن کک و مک، لکهای صورت گوشت خربزه را له کرده و روی صورت بمالید. خوردن خربزه باعث طراوت، شادابی و روش شدن پوست می شود.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif مضرات و عوارض جانبی مصرف خربزه افرادی که معده ضعیفی دارند از خوردن خربزه کال خودداری کنند، زیرا باعث اسهال می شود. مصرف بیش از حد خربزه برای اشخاصی که دچار بیماری دیابت هستند، اصلا توصیه نمی شود. موقع سرماخوردگی و سینه درد به هیچ عنوان از خربزه استفاده نکنید. استفاده زیاد از خربزه باعث نفخ و ایجاد درد در معده و روده می شود. بهترین زمان مصرف خربزه چند ساعت بعد از غذا می باشد، خوردن آن قبل از غذا باعث اسهال و ورم روده می شود. خربزه قند بسیار بالایی دارد و برای اشخاص چاق و دارای اضافه وزن اصلا توصیه نمی شود.

مضرات و عوارض جانبی مصرف خربزه

نکات تکمیلی در مورد گرانیتا خربزه گرانیتا خربزه جزو نوشیدنی – سایر نوشیدنی ها می باشد. زمان آماده سازی مواد اولیه و تهیه آن حدودا 20 دقیقه است. زمان تهیه این نوشیدنی خوشمزه 30 دقیقه می باشد. نوشیدنی گرانیتا خربزه را می توانید در وعده صبحانهعصرانهدسر – سرو کنید. توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 2 نفر مناسب می باشد.

گردآوری: نماگرد

طرز تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) خنک و خواص آن

1 رای، میانگین: (5) (100%)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه گرانیتا خربزه (یخ در بهشت خربزه) خنک و خواص آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..