تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجرت به دبی + شرایط مهاجرت به دبی به صورت قانونی سرمایه گذاری و کاری

مهاجرت به دبی

افراد به دلایل مختلف ممکن است به دبی مهاجرت کنند و بعضی از آنها از راه سرمایه گذاری و بعضی دیگر از طریق کار و شغل به امارت سفر می کنند و ساکن این کشور می شوند.

برای مهاجرت به هر کشوری و دبی باید کسب و کار و تخصص شما بسیار با اهمیت و خاص باشد تا شرایط اقامت و مهاجرت برای شما راحت شود. اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

شرایط مهاجرت و مراحل مهاجرت به امارات و دبی

دبی و امارات ذخایر نفتی زیادی دارند و از طریق سرمایه گذاران محلی در این منطقه توانسته است به ثروتی زیاد دست پیدا کند و همین باعث شده است که دیگ صنایع و بیزینس ها هم در این شهر ایجاد شوند.کسی که قصد دارد به دبی مهاجرت کند باید شرایط فرهنگی این منطقه را در نظر بگیرد تا بتواند مدت زیادی را در این شهر بماند.

آداب و رسوم این مناطق بسیار متفاوت است و آب و هوای آن هم گرم است و فرد مهاجر باید این شرایط را بدانید تا به سختی نخورد.

دبی بزرگترین مراکز گردشگری و تجاری مهم دنیا را دارد و در این شهر فعالیت های مالیريال سرمایه گذاری، خرید و فروش املاک و … بسیار رونق دارد و منبع مهم کسب درآمد برای کسب درآمد در این شهر امارات می باشد.

برای دریافت ویزای اقامت در دبی و مهاجرت به دبی باید مراحل زیر را طی کنید:

دریافت فرم سلامت تایید پذیرش کار در دبی به روش های سرمایه گذاری، درخواست کارفرمای دبی و تخصص داشتن ویزا داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز در این کشور گذر نامه با اعتبار حداقل ۶ ماه

مهاجرت به دبی

تحصیل

اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید می توانید از طریق تاییده دریافتی از یک موسسه آموزشی و آموزش عالی در دبی ویزای خود را برای اقامت و ادامه زندگی در دبی دریافت نمایید.

با این نوع مهاجرت شما می توانید در دبی از طریق تحصیل به راحتی ویزای کشورهای دیگر را نیز دریافت کنید و در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و انگلیس ادامه تحصیل بدهید و فقط کافی است تا زبان رسمی عربی را فرا بگیرید و با فراگیر زبان انگلیسی به کشورهای دیگر مهاجرت کنید.

کار و کارآفرینی

در دبی شما می توانید با استفاده از پروژه های توسعه ای عظیم و مهم کسب و کاری گسترده در دبی راه اندازی کنید و از طریق آن ویزای اقامت خود را در این شهر دریافت نمایید سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و سرمایه های طبیعی در این منطقه بسیار سود آور است. در حالی که امکان مهاجرت کردن به دبی برای عموم آزاد است اما دریافت اقامت و حق شهروندی آن دارای مراحل خاص خود است.

افراد کارگر با ملیت خارجی با مهاجرت به دبی دارای دستمزد و حقوق مناسبی هستند و دولت در قبال آنها احساس مسئولیت دارد و آنها را در جایگاه های شغلی مختلف مورد استفاده قرار می دهد همچنین از افراد و نیروهای تحصیل کرده و تازه وارد نیز استقبال می کند.

به دلیل گسترش مسیرهای شغلی و توسعه اقتصادی در دبی مشاغل مختلفی برای کارکنان و افراد متقاضی کار در این شهر  وجود دارد که از طریق آن می توانند کسب درآمد کنند.

اگر فرد مهاجر با گذرنامه ۳ ماهه در دبی اقامت داشته باشد و مشغول به کار باشد می تواند از طریق شغل خود ویزای اقامت این شهر را دریافت کند. از مشاغل مناسب برای دریافت ویزا برای افراد بدون کار و تخصص مشغول بودن به کارهای پاره وقت در این شهر است که دارای ۹ ساعت کار در طول روز است.

مهاجرت به دبی

سرمایه گذاری و خرید ملک

شما می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در بخش های مختلف خرید و فروش ملک در دبی ویزای خود را دریافت نمایید شهر دبی ابوظبی شهرهای مناسبی برای برای سرمایه گذاری بر روی ملک هستند که برای اینگونه سرمایه گذاران دو نوع ویزا با مدت زمان ۶ ماهه و ۲ ساله صادر می شود و اسناد لازم برای اثبات ملک خریداری شده با ارزش مالی بالا باید ارائه شود.

ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به دبی مهاجرت کردن از طریق ازدواج با فرد دارای تابعیت دبی است که ملاک اصلی آن مذهب در ازدواج است و مسلمانان باید ازدواج خود را در دادگاه شریعت علنی کنند. فرد از این طریق و با ارائه مدارک لازم و اثبات ازدواج با فرد تابع شهر دبی می تواند ویزای اقامت خود را در این شهر به راحتی و بعد از گذر زمان دریافت نماید.

تولد

شما می توانید با تولد فرزند خود در دبی راهی برای مهاجرت به دبی داشته باشید و از طریق دریافت تابعیت کودک خود می توانید تحت تابعیت او به این شهر مهاجرت کنید. در این نوع مهاجرت فقط کافی است مدارک مورد نیاز برای احراز هویت خود، فرزند و همسرتان را ارائه دهید.

خام ها هم برای مهاجرت به دبی باید شرایط مخصوصی داشته باشند و کارافرینان می توانند به صورت مستقل ویزا دریافت کنند.

مهاجرت به آلمانمهاجرت به استرالیامهاجرت به ترکیه

امیدواریم با خواندن این مطلب به پاسخ سوالات خود در مورد مهاجرت به دبی رسیده باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجرت به دبی + شرایط مهاجرت به دبی به صورت قانونی سرمایه گذاری و کاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..