تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایا و معایب سرامیک + استفاده از سرامیک برای کفپوش ساختمان

مزایا و معایب سرامیک

سرامیک در بسیاری از سازه ها به کار می رود و به عنوان نما یل کفپوش ساختمان تجاری و سکونی از آن استفاده می کنند. در این مطلب مزایا و معایب سرامیک برای کفپوش را بررسی می کنیم.

سرامیک نوعی کاشی است که به عنوان کفپوش برای استفاده در دیوار و یا بعضی از فضاهای داخلی مورد استفاده قرار کی گیرد و با توجه به اینکه جذب رطوبت در آن بسیار پایین است دارای مقاومت بالایی است. ما استفاده از سرامیک در ساخت منازل چه مزایایی دارد؟

معایب و مزایای سرامیک در ساختمان سازی

استفاده از انواع سرامیک و کفپوش ساختمان روز به روز بیشتر می شود و اگر شما قصد استفاده از این محصول را دارید باید مزایا و معایب آن را بدانید تا با مشکل روبرو نشوید.

دمای ذوب بالا و اتش نگرفتن

سرامیک در کوره های آتش با دمای بسیار بالا به صورت کامل پخته می شوند. انواع سرامیک در شرایط خاص آب و هوایی می تواند مقاوت زیادی از خود نشان دهد. در شرایط آتش سوزی در ساختمان که از انواع سرامیک استفاده شده است، هیچ آسیبی پیدا نمی کنند.

مزایا و معایب سرامیک

عایق بودن سرامیک

از دیگر مزایای سرامیک، عایق بودن این نوع کفپوش در مقابل حرارت و الکتریسیته می باشد. این امر در فصل زمستان و تابستان بیشتر معلوم می شود. در این فصل با توجه به اینکه سرامیک بودن کف می تواند از ورود سرما جلوگیری کند بسیار کارآیی دارد.

طول عمر بالای سرامیک

سرامیک طرح سنگ و مدل های مختلف دیگر آن برای کف و دیواره های ساختمان استفاده می شوند و نسبت به دیگر کفپوش ها دارای طول عمر بیشتری هستند. طول عمیر این کفپوش از موارد مهمی است که هنگام خرید یک مدل از این محصولات باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما قصد خیرد یک مدل از انواع سرامیک یا کفپوش را برای منزل خود دارید حتما باید به این موضوع توجه بیشتری کنید.

بهداشتی بودن سرامیک

افرادی که بهداشت برایشان مهم است پس سرامیک بهترین انتخاب است. سرامیک نسبت به لمینیت، موکت و پارکت خیلی راحت تر شسته می شود. می توانید با یک پاک کننده و یک دستمال آلودگی های سطح سرامیک را پاک کنید تا بتوانید فضایی پاکیزه را داشته باشید.

مزایا و معایب سرامیک

ماندگاری رنگ های آن

رنگ های سرامیک همیشه ماندگار هستند. از آنجا که رنگ انواع کفپوش در برخورد با مواد شیمایی، نور خورشید، مواد شوینده و … می تواند تغیییر کند. سرامیک این فایده را دارد که پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، رنگ آن هیچ تغییری نکند و ثبات داشته باشد. می توانید از انواع سرامیک متناسب ب شرایط محلی برای فضای بیرون هم از سرامیک استفاده کنید.

مقاومت و ماندگاری

علاوه بر مزیت هایی که گفته شد، سرامیک دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشد و می توانید با خیال آسان در مکان های تجاری و اداری از آنها استفاده کنید. مقاومت این نوع کفپوش در مقابل نفوذ آب بسیار عالی می باشد.

کفپوش پی وی سیکفپوش اپوکسیکفپوش لمینیت

امیدواریم برای انتخاب کفپوش ساختمان با مشکل روبرو نشوید و با اطمینان کامل سرامیک را انتخاب کرده باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایا و معایب سرامیک + استفاده از سرامیک برای کفپوش ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..