تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمایی تمیز کردن منزل

راهنمایی تمیز کردن منزل اصول تمیزکردن خانه

در خانه برای پاک نمودن و تمیز کردن چربی و نیز مبلمان باید از روشهای خوب بهرهگیری نمود تا تمیزتر شود چربی هاي روی شبکه هاي آهنی اجاق گاز با آمونیاک از بین میروند

ظافت و تمیزکاری یکی از کارهایی هست که کمتر کسی با اشتیاق و علاقه آن را انجام میدهد. راه هایي میباشند که بتوان توسط انها این نظافت ها را در مدت زمان کمتر و با تلاش کمتری انجام داد. حتی نیازی به مواد شیمیایی خاصی هم نخواهید داشت.

تمیز کردن سریع خانه با 10 ترفند ساده!! تمیز کردن شبکه های آهنی روی اجاق گاز

چربی ها و روغن هاي روی این شبکه ها با آمونیاک از بین میروند. آنها را در بسته پلاستیکی بدون منفذ قرار دهید و داخل آن محلول آمونیاک بریزید. 12 ساعت نگه دارید و سپس بشوئید.

تمیز کردن پارچه مبل

1 قاشق رستوران جوش شیرین را با 1/3 لیوان سرکه، مقداری آب گرم و یک قاشق رستوران پودر لباسشویی آمیخته کنید. این ترکیب به راحتی لکه هاي روی مبل را میبرد. فقط کافی هست مقداری روی مبل بریزید، بگذارید چند ساعت بماند و سپس با جاوربرقی پاک کنید.

تمیز کردن بین کاشی ها

کثیفی هاي فاصله بین کاشی ها و سرامیک ها با ترکیب سرکه و جوش شیرین از بین می‌رود. فقط مقداری روی آنها بریزید و پس از چند دقیقه با آب بشوئید.

تمیز کردن فر

مقداری آمونیاک در داخل ظرف کوچکی در فر گذاشته و بگذارید شب تا صبح بماند. با این روش به راحتی فر تمیز میشود. فقط یادتان باشد که حتما پنجره ها را باز بگذارید.

تمیز کردن مایکروفر

یک لیوان آب در ظرف بزرگی بریزید و چند قاشق رستوران سرکه داخل آب بریزید. سپس آن را داخل مایکروفر قرار دهید و روشن کنید. وقتی بخار آب بلند شد مایکروفر را خاموش کنید و یک ربع منتظر بمانید تا دقیقا خنک شود. سپس ظرف را دربیاورید و مایکروفر را تمیز کنید.

تمیز کردن فرش ها

کمی قسمت هاي لکه دار را نمدار کنید. سپس جوش شیرین را روی آن ریخته و پس از 10 دقیقه جارو بزنید. سپس یک قاشق رستوران مایع ظرفشویی را با با یک قاشق رستوران سرکه آمیخته کنید. سپس این ترکیب را در دو لیوان آب بریزید و روی لکه ها بکشید.

تمیز کردن ظروف نقره

یک ظرف بزرگ بردارید و داخل آن را با آب گرم پر کنید. یک فنجان نمک و یک فنجان جوش شیرین به آب اضافه کنید و ظروف نقره را داخل این ترکیب به مدت نیم ساعت قرار دهید. سپس با یک دستمال نرم و خشک آن را تمیز کنید.

تمیز کردن تخته گوشت

ابتدا مطمئن شوید که تخته خشک هست. روی آن مقداری نمک بریزید و با اسفنج بمالید. سپس با آب گرم بشوئید. در صورت لزوم تکرار کنید.

تمیز کردن روکش ماشین

داخل یک بطری را نصف نصف با آب و مایع ظرفشویی پر کنید و با فاصله روی روکش ها بریزید. سپس با یک برس نرم روی آن بکشید سپس با آب گرم و یک پارچه نرم روی آن بکشید. باید سطوح کمی را با این روش تمیز کرد. در انتها با بهرهگیری از پارچه هاي میکروفیبر سطح مورد نظر را خشک کنید.

تمیز کردن چهارچوب پنجره

داخل یک بطری اسپری نصف نصف آب و سرکه پر کنید و روی چهارچوب پنجره اسپری کنید. سپس با مسواک روی چهارچوب بکشید و با دستمال تمیز کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمایی تمیز کردن منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..