تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه موهیتو گواوا خوشمزه و خواص گواوا

آنچه در این مطلب خواهید خواند

موهیتو گواوا یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و باکلاس است. این نوشیدنی به علت داشتن نعنا و لیمو بسیار مقوی و پرانرژی است. مواد اصلی تشکیل دهنده این موهیتو شربت گواوا، آب معدنی گازدار، شکر، آب لیمو، رام سفید، برگ نعنا، یخ، لیمو و گواوا قاچ شده است.

طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گواوا خوشمزه و خواص آن

موهیتو یا موخیتو جزء آن دسته از نوشیدنی های خنک و گوارا تابستانی می باشد که اصالت آن از کشور کوباست. در این مطلب از مجموعه آموزشی نوشیدنی های خارجی قصد داریم آموزش طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گواوا خوشمزه و خواص آن را به شما عزیزان آموزش بدهم. این نوشیدنی دلچسب را می توانید در وعده عصرانه در این روزهای داغ و پرحرارت برای خانواده و دوستان تهیه و سرو کنید که امیدوارم از طعم دلنشین آن نهایت لذت را ببرید. سپاس فراوان از همراهی شما

نوشیدنی موهیتو گواوا + تزیینات

مواد لازم جهت تهیه نوشیدنی موهیتو گواوا مواد لازم مقدار مورد نیاز شربت گواوا 1/2 لیوان آب معدنی گازدار نصف لیوان شکر دو قاشق چایخوری آب لیمو دو قاشق غذاخوری رام سفید 3/4لیوان برگ نعنا چهار عدد یخ به میزان لازم لیمو قاچ شده برای تزیین گواوا قاچ شده برای تزیین

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

مراحل دستور تهیه نوشیدنی موهیتو گواوا مرحله اول تمام مواد مورد نیاز را از یخچال بیرون بیاورید و روی میزکار قرار دهید. مرحله دوم برگ نعنا، شکر و آب لیمو رادر پارچ بلور با هم مخلوط کنید. مرحله سوم لیوان های مخصوص موهیتو را آماده کنید. مرحله چهارم داخل لیوان نصف شربت گواوا، رام سفید، آب معدنی گازدار و تکه های یخ را بریزید. سپس با برگ نعنا، لیمو و گواوا قاچ شده آن را تزیین کنید. نوشیدنی موهیتو گواوا را می توانید به همراه یک برش کیک گلابی سرو و میل کنید.

مراحل دستور تهیه نوشیدنی موهیتو گواوا

خواص داروئی و درمانی میوه گواوا گواوا میوه ای بسیار خوشمزه ای که شبیه به گلابی با پوست سبز، زرد و بنفش است. گواوا سرشار از اسید فولیک و ویتامین B9 می باشد که مصرف آن برای خانم های باردار و سیستم عصبی جنین بسیار مفید است. استفاده از میوه گواوا خطر سقط جنین و زایمان زودرس را کاهش می دهد. مصرف گواوا به درمان بیماری های دوران بارداری از جمله دیابت، یبوست و بواسیر کمک بسزایی می کند. برای کاهش فشار خون و لخته شدن خون حتما میوه گواوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید. برای رفع چاقی و کاهش اشتها از میوه گواوا استفاده کنید به خاطر فیبر موجود در آن باعث سیری طولانی می شود. میوه گواوا سرشار از ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد که برای درمان سرطان سینه، پروستات و سرطان دهان بسیار مفید است. گواوا سرشار از ویتامین A  می باشد که برای درمان آب مروارید و نابینایی بسیار موثر است. منیزیم موجود در میوه گواوا برای آرامش اعصاب ، استرس و آرامش عضلانی بسیار مفید است.

خواص داروئی و درمانی میوه گواوا

خواص و فواید میوه گواوا برای پوست و مو میوه گواوا سرشار از ویتامین A و C می باشد که مصرف آن چین چروک و پیری زودرس را از بین می برد. برگ های گواوا به دلیل وجود داشتن خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی برای درمان جوش، آلرژی های پوستی و آکنه بسیار مفید است. برای درمان جوش های صورت تعدادی برگ گواوا را بکوبید و با مقدار آب مخلوط کنید، سپس به صورت ماسک آن را به پوست صورت بمالید. برای محافظت پوست در برابر نور خورشید و آلودگی هوا حتما از گواوا استفاده کنید. گواوا سرشار از ویتامین K می باشد که استفاده از آن حقله های سیاه دور چشم را از بین می برد. گواوا حدود 81 درصد آن از آب تشکیل شده است، به همین خاطر خوردن آن خشکی پوست را برطرف می کند. برای روشن شدن پوست صورت و بدن حتما گواوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید. برای تهیه ماسک صورت گواوا جهت روشن شدن و طراوت و جوانی پوست، مقداری گوشت گواوا را با یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط و به مدت 20 دقیقه به صورت بزنید. برای رفع جوش های سرسیاه صورت تعدادی برگ گواوا را خرد کنید و با کمی آب مخلوط کنید سپس به صورت بزنید. گواوا سرشار از ویتامین C می باشد که از ریزش مو جلوگیری و موها را تقویت می کند. برای تهیه ماسک موی گواوا تعدادی برگ گواوا را در یک لیتر آب روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. سپس بعد از بیست دقیقه آن را از صافی عبور دهید و بعد از خنک شدن به ریشه موها بزنید.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

 فواید برگ گواوا برگ گیاه گواوا برای درمان دیابت، اسهال، چاقی، عفونت و مشکلات پوستی بسیار مفید است. با استفاده از چای برگ گواوا می توانید بیماری های از جمله اسهال خونی، دیابت، تب و کاهش وزن را درمان کنید. خوردن دانه های گواوا مشکلات گوارشی و یبوست را از بین می برد.

فواید برگ گواوا

نحوه استفاده درست از میوه گواوا میوه گواوا را اکثرا به صورت خام یا آبمیوه داخل ژله، اسموتی، بستنی، سالاد و مربا استفاده می کنند. موقع مصرف گواوا اول آن را نصف کنید، دانه های آن را خارج و سپس گوشت آن را میل کنید.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

مضرات و هشدار استفاده از گواوا استفاده زیاد از گواوا باعث اسهال و بروز عفونت در زنان باردار و شیرده می شود. گواوا را قبل از اینکه استفاده کنید حتما آن را خوب بشویید. زیرا سموم روی آن باعث مشکلات گواراشی و عفونت باکتریایی می شود.

مضرات و هشدار استفاده از گواوا

نکات تکمیلی در مورد نوشیدنی موهیتو گواوا موهیتو گواوا جزو نوشیدنی – موهیتو می باشد. زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه است. نوشیدنی موهیتو گواوا را می توانید در وعده عصرانه – دسر – سرو کنید. توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 1 نفر  مناسب می باشد.

گردآوری: نماگرد

طرز تهیه موهیتو گواوا خوشمزه و خواص گواوا

8 رای، میانگین: (4.6) (92.5%)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه موهیتو گواوا خوشمزه و خواص گواوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..