تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

برترین‌ها: هفت میلیارد نفر روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند و کشور به کشور و شهر به شهر می‌توانید تنوع و گوناگونی را ببینید، اما با وجود اینهمه تنوع و جورواجور بودن، به نظر می‌رسد در مورد ازدواج همه‌ی انسان‌ها قبول دارند که، رضایت طرفین شرط است.

اگر زن و مردی که با هم ازدواج می‌کنند نسبت به پیوندی که با هم می‌بندند، توافق نظر داشته باشند می‌توانند زندگی شاد و موفقی را تجربه کنند، حتی اگر طبق استاندارد‌های رایج، در ابتدا شدیدا عاشق هم نباشند. موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده، ازدواج به خاطر پول است و اینکه ایرادی ندارد یاد بگیرید چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید.

همسرتان چه نقشی در زندگی‌تان خواهد داشت؟

یکی از باور‌های اشتباه در مورد ازدواج‌های امروزی این است که همسر شما باید بتواند نقش تمام افرادی را که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید بازی کند و طبیعی است که چنین چیزی امکان ندارد که یک نفر بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد. شما به سایر آدم‌ها و روابط دیگری نیز در زندگی‌تان نیاز دارید مانند دوستان و خانواده. یعنی لازمه‌ی یک ازدواج موفق این است که مشخص کنید دوست دارید همسر آینده‌ی شما چه نقشی در زندگی‌تان داشته باشد و کدام نقش از همه برای‌تان مهمتر است.

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

تعیین نقش همسرتان باعث می‌شود با هدف درستی ازدواج کنید و هر دوی شما بدانید از هم چه انتظاراتی دارید. توافقی که شما دو نفر با هم می‌کنید به شما اجازه می‌دهد بدانید این ازدواج چه چیزی قرار است به شما بدهد و شما را به کجا برساند. ازدواج به خاطر پول نیز می‌تواند یک از توافق‌هایی باشد که طرفین به آن می‌رسند. شاید زن و مرد دارای احساسات غلیظ عاشقانه نسبت به هم نباشند، اما به این موقعیت رسیده‌اند که بدانند از هم چه می‌خواهند، بنابراین هر دو از تصمیمی که گرفته‌اند شاد و راضی‌اند.

اما آیا این اشتباه نیست که یک ازدواج بر مبنای ثروت انجام شود؟ لزوما نه، اگر روراستی و شفافیت در هر دو طرف وجود داشته باشد و بخشی از معادله‌ی ازدواج باشد، انتخاب بر اساس پول، کار اشتباهی نیست. اشتباه زمانی است که با حیله و فریب از کسی سوء استفاده کنید.

چگونه ازدواج بر اساس پول و ثروت، می‌تواند کار درستی باشد؟

کلید موفقیت در هر ازدواجی، از جمله ازدواج بر مبنای پول این است که هر دو طرف در مورد انتظاراتی که از هم دارند، صادق و روراست باشند. شما باید ارزش‌ها و باور‌های خود را به دقت ارزیابی کنید و با قطعیت، نه با شک و تردید، به این نتیجه برسید که معیار اصلی‌تان برای ازدواج، ثروت همسرتان است. سوال‌های زیر را برای شفافیت ذهن‌تان از خودتان بپرسید:

هدف اصلی‌ام از ازدواج چیست؟ وقتی به ازازدواج‌های موفق دیگر نگاه می‌کنم، چه چیزی دارند که من آرزویش را دارم؟ ازدواج با کسی به خاطر موقعیت مالی‌اش، چه ایراد‌ها و نقاط ضعفی ممکن است داشته باشد؟ آیا دوست دارم در آینده بچه‌دار شوم و دوست دارم چه خانواده‌ای داشته باشم؟ آیا رسیدن به امنیت و پشتوانه‌ی مالی، نهایت هدف من است؟ حتی اگر به معنی گذشتن از جنبه‌های مثبت یک ازدواج معمولی و رایج باشد؟ «من» چه مزیتی نسبت به گزینه‌های دیگر برای یک فرد پولدار دارم؟

یکی از چیز‌هایی که باید قبول کنید این است که در ازدواج با یک فرد پولدار، شما نیز باید چیزی برای عرضه کردن داشته باشید. زیرا طرف مقابل شما (فرد پولدار) قرار است چیزی نسبتا ارزشمند به شما بدهد: «امنیت مالی». ضمنا ازدواج با یک پولدار می‌تواند به این معنی باشد که شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که قدرت کمتری خواهید داشت. ممکن است همسر پولدار شما از شما بخواهد وقت خود را صرف الویت‌ها و علاقه مندی‌های او کنید. اگر او تمام وقت مشغول کسب و کارش باشد و زمان بسیار اندکی برای رابطه‌تان صرف کند چطور؟ آیا این شرایطی است که بتوانید با آن کنار بیایید؟

اولین قدم در ازدواج با یک فرد پولدار و تداوم این ازدواج این است که بپذیرید شما نیز باید ارزشی غیر مالی برای ارائه دادن داشته باشید و مشخص کنید این «ارزش» چیست. البته خیلی‌ها تصور می‌کنند زنی که همسر یک فرد پولدار شده، حتما امتیاز خاصی و منحصربفردی داشته (مثلا زیبایی یا ویژگی خاص دیگری) که برای این ازدواج انتخاب شده است. اما در بلند مدت چطور؟ سلبریتی‌های ثروتمند زیادی هستند که همسر میانسال خود را با زنان جوان‌تر و زیباتر و به روزتر، جایگزین کرده‌اند. پس مهم است که مطمئن شوید کسی که با او ازدواج می‌کنید، فقط امتیازات مالی ندارد. شما باید به طریقی، ارتباطی در سطحی عمیق‌تر با فرد مورنظر برقرار کنید.

دلیل هر کسی برای ازدواج بر اساس موقعیت مالی طرف مقابل می‌تواند متفاوت باشد، اما شایع‌ترین دلیل، نیاز به پشتوانه و امنیت مالی است. خیلی سخت است وقتی نگران تامین بدیهی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های زندگی‌تان هستید، بتوانید واقعا شاد و راضی زندگی کنید. مشکلات مالی، یکی از متداول‌ترین دلایل جدایی و طلاق هستند؛ بنابراین قابل درک است که یک نفر تصمیم بگیرد یکی از معیار‌های مهمش برای ازدواج، پول باشد. اما چگونه می‌توانیم یک فرد ثرتمند ِ مناسب ازدواج را جذب خود کنیم؟ اگر عواملی که گفتیم را به دقت بررسی کردید و واقعا تصمیم گرفته‌اید یک مرد پولدار که بیشتر ثروت خود را از کار و تلاش به دست آورده، شما را انتخاب کند پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

برای جذب یک آدم پولدار باید خواستنی باشید

۱. مثل بقیه نباشید

امروزه دختر‌هایی که تمام روز را در سالن‌های زیبایی و مراکز خرید می‌گذرانند و با کمک سیلیکون و ... سعی دارند هر چه بیشتر مطابق الگو‌های باب روز و البته تکراری جلوه کنند فراوانند. مطمئن باشید یک مرد پولدار به دنبال چنین تصویری از همسر آینده‌ی خود نیست، زیرا به راحتی می‌تواند آن را جایگزین کند و داشتن ویژگی‌هایی مانند آنچه همه جا هست، امتیازی برای شما محسوب نمی‌شود که توجه یک مرد برای ازدواج را به خود جلب کند. برای یک مرد پولدار دختران بسیار زیادی هستند که در قالب‌های متداول امروزی می‌گنجند، اما او به سختی می‌تواند کسی را پیدا کند که هیجان زده‌اش کند و بتواند با چیز‌هایی که او از زندگی می‌خواهد جور باشد.

ضمنا فقط به خاطر پول، عاشق کسی بودن نیز دوامی ندارد. خیلی خوب است که مردی را پیدا کنید که بتواند از جهت مالی کاملا شما را تامین کند، اما باید مردی باشد که بتوانید در سطحی معقول، ارتباط عاطفی خوبی با او برقرار کنید. یک مرد پولدار مطمئنا دوست ندارد همسرش فقط به دنبال خرج کردن پول‌های او باشد، طبیعی است که این مرد باید احساس کند عمیقا دوستش دارید.

۲. به خودتان احترام بگذارید

بیشتر مرد‌های پولدار، زنی را می‌خواهند که به خودش احترام بگذارد. اگر شما با خودتان جوری رفتار کنید که انگار دوست داشتنی و باارزش نیستید، چرا او باید چنین رفتاری با شما داشته باشد؟ پس با تغذیه‌ی سالم، ورزش کردن، خوب و متناسب لباس پوشیدن و رعایت بهداشت فردی، نشان دهید که برای خودتان ارزش و احترام قائلید.

۳. سطح تحصیلات‌تان را بالا ببرید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

معمولا مرد‌های پولدار به دنبال زن‌هایی که تحصیل نکرده‌اند نیستند، چون بیشتر آن‌ها خودشان باهوشند و کسی را می‌خواهند که تقریبا هم سطح آن‌ها باشد. اگر می‌توانید تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهید یا اگر نمی‌توانید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

۴. سطح فرهنگ‌تان را بالاتر ببرید

افراد پولدار معمولا در برخی از زمینه‌های فرهنگی شرکت دارند و علاقه مندند و شما نیز باید بتوانید از این محیط‌ها لذت ببرید و با آن جور باشید. سطح فرهنگ و آگاهی‌تان را از هنر، موسیقی، ادبیات و فیلم بالاتر ببرید، در مورد فرهنگ سایر کشور‌ها مطالعه کنید و آن‌ها را بشناسید، تاریخ بخوانید و دیدتان را بازتر کنید.

۵. زندگی‌تان را بی‌هدف و فعالیت رها نکنید

هیچکس دوست ندارد با یک آدم بی‌اراده و صرفا خیالپرداز همراهی کند. هیچ کاری نکردن و به دنبال هدفی نرفتن واقعا کسل کننده است. از لاک‌تان بیرون بیایید و کاری بکنید. اگر واقعا رویایی در سر دارید، فعالانه دنبالش کنید، نه اینکه ساعت‌ها در خیال‌تان غرق شوید و آرزو کنید کاش یک سوپراستار شوید! به هر صورت باید تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید. به دنبال هدف‌ها و آرزو‌ها رفتن، شخصیت‌تان را پیچیده‌تر و زیباتر می‌کند و باعث می‌شود آدم توانمندتری به نظر برسید.

۶. استعدادی در خودتان کشف کنید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

استعداد همیشه جذاب است و شما را خواستنی‌تر جلوه می‌دهد. اگر تا به حال استعدادی در خودتان کشف نکرده‌اید هر چه زودتر این کار را بکنید یا اگر می‌دانید در چه چیزی مستعد هستید، تقویت و پُررنگش کنید. پرورش استعداد، اعتماد بنفس‌تان را نیز بالا می‌برد.

۷. شور و هیجان داشته باشید

شاید فکر کنید در جستجوی یک فرد پولدار بودن خودش به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز است، اما شما اول باید نسبت به زندگی شخصی خودتان شور و هیجان داشته باشید. ببینید واقعا از چه چیز‌هایی لذت می‌برید و به دنبال‌شان بروید. آدم پُرشور، جذاب است. اگر همیشه دوست داشتید کاری را انجام دهید، بسیار خب انجام دهید!

برای جذب یک آدم پولدار کجا‌ها باید بروید؟

۱. جا‌هایی حضور داشته باشید که پولدار‌ها معمولا هستند

افراد پولدار معمولا جا‌های خاصی می‌روند و در ماجرا‌های بخصوصی شرکت دارند. پس اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب خود کنید شما هم در این مکان‌ها و موقعیت‌ها قرار بگیرید، البته لازم نیست به اندازه‌ی آن‌ها پول خرج کنید، اما می‌توانید زمینه‌های مشترک زیاد با آن‌ها پیدا کنید. گالری‌های هنری، سیمنارها، تور‌های مسافرتی و ... جا‌هایی هستند که پولدار‌ها زیاد آنجا حضور دارند. یکی از جا‌هایی که پولدار‌ها زیاد به آنجا رفت و آمد می‌کنند، بنگاه‌های خیریه است. می‌توانید طبق برنامه‌ای که برای خودتان تعیین می‌کنید مثلا دو روز در هفته به این بنگاه‌ها سری بزنید و داوطلب شوید بخشی از کار را به عهده بگیرید. نیازی نیست حتما کمک مالی بکنید، کمک شما می‌تواند یک کار دفتری باشد یا هر چیز دیگری که از دست‌تان برمی‌آید. در این مکان‌ها می‌توانید با آدم‌های زیاد آشنا شوید و با آن‌ها صحبت کنید.

۲. سعی کنید در محیط‌های مناسبی مشغول به کار شوید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

آیا می‌دانید که تقریبا ۲۲ درصد از زوج‌ها در محیط کار با هم آشنا می‌شوند؟ اگر می‌توانید سعی کنید در یک شرکت با تکنولوژی بالا مشغول به کار شوید یا در شرکتی که فضای کاری گسترده و با سطحی بالا داشته باشد.

۳. با پولدار‌ها دوست شوید

شما می‌توانید از تمام روش‌هایی که در بالا گفتیم برای دوستی و برقراری ارتباط با افراد پولدار استفاده کنید. دوستان ما معمولا کسانی هستند که اوقاتی را برای سپری کردن با آن‌ها صرف می‌کنیم، پس اگر قرار است آدم پولداری را جذب خود کنید بهتر است دوستان‌تان را از میان پولدار‌ها انتخاب کنید. شبکه‌ی دوستان شما این امکان را برای‌تان را فراهم می‌کند که به طور مستقیم و غیرمستقیم با افراد زیادی آشنا شوید و شانس خود را برای جذب یک آدم پولدار بالاتر ببرید.

بعد از جذب یک آدم پولدار چگونه رفتار کنید؟

۱. نشان دهید که فقط به خاطر پول با او ارتباط برقرار نکرده‌اید

همسر آینده‌ی شما باید بداند که فقط به خاطر ثروتش با او نیستید و باید ببیند و بفهمد که دوستش دارید و باید هم دوستش داشته باشید! رابطه، مقوله‌ی پیچیده‌ای است و اگر واقعا بتوانید ارتباط قوی با فرد مورد نظرتان برقرار کنید، خوب پیش خواهد رفت. در اوایل آشنایی در صحبت‌های‌تان، در مورد پول حرف نزنید و سعی کنید زیاد برایش خرج نتراشید.

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

۲. فضایی از اعتماد و اطمینان ایجاد کنید

زیاد پیش می‌آید که از آدم‌های پولدار سوء استفاده شود و برای همین طبیعی است که اینجور افراد به سختی بتوانند به کسی اعتماد کنند. اما شما باید فضای قابل اعتمادی ایجاد کنید تا خودتان را از تمام افرادی که اطراف این مرد هستند مجزا کرده و نشان بدهید که شما، آن یک نفری هستید که باید با او ازدواج کند. شما باید کسی باشید که بتوان به او اعتماد کرد، هرگز کسی را قضاوت نکنید و در مورد آنچه در دل‌تان دارید راحت و روراست باشید. بعد از اینکه مدتی از آشنایی‌تان گذشت باید بتوانید موضوع «امنیت و پشتوانه‌ی مالی» را پیش بکشید و از دغدغه‌های‌تان حرف بزنید.

۳. منتظر نباشید فقط او قرار ملاقات بگذارد

منتظر نمانید فقط طرف مقابل‌تان با شما قرار بگذارد. شما هم نقش فعالی در قرارهای‌تان داشته باشید. گاهی هم شما تعیین کنید کجا همدیگر را ببینید، حتی اگر مکانی که پیشنهاد می‌دهید خیلی عالی نیست. در گفتگوهای‌تان هم شنونده‌ی خوبی باشید و هم خوب حرف بزنید.

۴. جان بیشتری به زندگی‌اش وارد کنید

همه دوست دارند با کسی ازدواج کنند که باور دارند زندگی‌شان را بهتر خواهد کرد. کسی که پولدار است، دیگر نگران این نیست که طرف مقابلش از جهت مالی چه مزیتی برایش دارد. در عوض بیشتر به این اهمیت می‌دهد که همسرش بتواند زندگی‌اش را جالب‌تر و شادتر از آنچه هم اکنون هست بکند، پس سعی کنید شما همان زن باشید. مرد مقابل‌تان را از لاک خودش بیرون بکشید، تجربه‌های هیجان انگیز به او پیشنهاد بدهید و کاری کنید بهترین لحظات در خاطرش با شما ثبت شوند. همیشه خوشبین و مثبت باشید و به هیچ عنوان پیش چنین آدمی، گله و شکایت نکنید.

۵. به او عشق بورزید و وفادار باشید

به هنر عشق ورزیدن مجهز باشید. بلد باشید که عاشق شوید و کمکش کنید عاشق شما نیز بشود. بدیهی است که به دنبال عشق در نگاه اول نبوده‌اید، اما عشق، مسیر‌های دیگری هم بلد است و شما باید آن‌ها را در پیش بگیرید، کم کم عاشق شوید و او را نیز عاشق خود کنید، حتی اگر پول و ثروت، اولین انگیزه و کشش بوده است. خودخواهی را در رابطه‌تان فراموش کنید. تمرین کنید و یاد بگیرید چگونه طرف مقابل‌تان را شاد کنید، غافلگیر کنید و همیشه نشانی از علاقه‌ای واقعی در رفتار و گفتارتان باشد.

۶. او را مشتاق خودتان نگه دارید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

تمام توجه و علاقه‌تان را به یک باره نثارش نکنید. شما می‌توانید بیشتر اوقات در دسترس این مرد پولدار باشید، اما تمام وقت خود را صرف او نکنید. یک مرد پولدار چرا باید با شما ازدواج کند وقتی که همین الان هم هر چه می‌خواهد به او می‌دهید؟

نکات دیگری که در جذب یک آدم پولدار کمک‌تان می‌کند

۱. فکر نکنید که خودتان نمی‌توانید پول دربیاورید

اگر هنوز جوان هستید تلاش‌تان را بکنید. هر روز مقدار کمی هم که شده پس انداز کنید یا اینکه بررسی کنید چه مهارتی می‌توانید یاد بگیرید که با استفاده از آن کسب درآمد کنید. اگر هم شاغل هستید سعی کنید در کارتان پیشرفت کنید و بهترین باشید.

۲. نسبت به ظاهرتان، هوش‌تان و شخصیت‌تان واقع بین باشید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

اگر ظاهرتان آراسته و متناسب نیست، هوش‌تان کم است و شخصیتی خسته کننده و منفعل دارید، پس باید دست به کار شوید. بنشیند و فکر کنید و ببینید چه چیز‌هایی را باید بهبود بدهید و تقویت کنید، لیستی از آن‌ها تهیه کنید و سپس اقدام کنید. شما باید به اندازه‌ی مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خوب و قوی به نظر برسید، اما شخصیت اصلی و شیوه‌ی فردی خودتان را فراموش نکنید. عیب‌های‌تان را کم رنگ‌تر و نقاط قوت‌تان را تقویت کنید.

۳. در مورد درآمد و سرمایه‌اش سوال نکنید

در مورد اینکه مرد مورد نظرتان چقدر پول درمی‌آورد یا چه اندازه ثروت دارد صحبت نکنید. اگر او خودش این موضوع را پیش کشید، مودب باشید و سوالی نپرسید. پول و ثروت نباید موضوع مورد بحث شما در گفتگوهای‌تان باشند.

۴. مثل یک خانم باوقار رفتار کنید

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

از کلمات نادرست در کلام‌تان استفاده نکنید، با صدای بلند نخندید، رفتار‌های زننده نداشته باشید و از لباس و اکسسوری بسیار چشمگیر استفاده نکنید. ژست‌های برازنده و گیرا را تمرین کنید، با کلاس باشید، کسی را قضاوت نکنید و برچسب نزنید. شما قرار است «همسر» یک مرد پولدار باشید نه معشوقه‌ی او.

باز هم چند توصیه برای جذب یک مرد پولدار

از زیورآلات ساده استفاده کنید، تاتو و پیرسینگ نداشته باشید، آرایش‌تان بسیار زیرکانه و ملایم باشد و از سایه‌های رنگی و براق و ... به هیچ عنوان استفاده نکنید. آرایش غلیظ و سنگین، برازنده‌ی شما نیست. ورزش کنید و بدن‌تان را روی فُرم نگه دارید، اما لباس‌هایی نپوشید که خیلی بدن نما باشند. سینه‌های پروتزی یا ایمپلت شده برای مرد‌ها جذاب نیستند، خود واقعی‌تان باشید. مرد‌های پولدار، خصوصا آن‌هایی که با تلاش خودشان ثروتمند شده‌اند ترجیح می‌دهند زنی همسرشان باشد که ارزش پول را بداند و ولخرجی نکند. نشان دهید که مسئول و قابل اعتمادید. پیش از اینکه رابطه‌تان رسمی شود و ازدواج کنید از او هیچ پولی نگیرید و استقلال‌تان را حفظ کنید. همیشه خانمانه رفتار کنید، خانمانه فکر کنید و با اتیکت باشید، همیشه! آشپزی را خیلی خوب یاد بگیرید. مرد‌های اصیل و ثروتمند دوست دارند همسرشان هنر آشپزی را به خوبی بلد باشد و حرفه‌ای میزبانی کند. زمان‌هایی از او فاصله بگیرید و بگذارید دلش برای شما تنگ شود و شوق دیدارتان را داشته باشد. دوستان و علاقه مندی‌های خودتان را به هیچ عنوان کنار نگذارید و اوقاتی را فقط به خودتان احتصاص دهید. کفش و کیف دستی و ساعت مچی‌تان ساده باشد و از مواد طبیعی، نه ارزانقیمت. پولدار بودن به معنی پُرزرق و برق بودن نیست. هرگز یک مرد را برای ازدواج تحت فشار نگذارید، چون تنها نتیجه‌اش این است که پا پس می‌کشد. اگر پنج سال با او بودید و هنوز حلقه‌ای در انگشت‌تان نکرده، او را ترک کنید. مدل موهای‌تان بسیار مهم است، ساده باشد و به صورت‌تان بیاید، کمی هایلایت بسیار خوشایند است.

چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید

هشدار!

هرگز از ترفند ِ «باردار شدن» برای نگه داشتن یک مرد ثروتمند استفاده نکنید؛ فاجعه خواهد شد! برای معرفی او به خانواده‌تان یا آشنایی با خانواده‌ی او عجله نکنید، چون هر دوی شما ممکن است واکنش‌هایی ببینید که غافلگیر شوید. آشنایی با خانواده‌ها را برای زمان مناسبی بگذارید. هدیه‌های گرانقیمت را تا زمانی که نامزد نشده‌اید نپذیرید. هرگز اجازه ندهید تا زمانی که آشنایی کامل صورت نگرفته و رابطه‌تان تا جای خوبی پیش نرفته است، کسی با هدیه شما را بخرد، زیرا دیگر احترامی برای‌تان قائل نخواهد بود.

منابع: wikihow, betterhelp




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..