تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌های بامزه برای فروش بیشتر

۸۵۵۶۵۱

۱۱۵۱ 

برترین ها - ترجمه از یگانه سهرابی: متاسفانه در این دوره و زمانه مشکلی که تمام روش‌های افزایش فروش دارند این است که اصلاً روش‌های جالب و کارآمدی نیستند و مردم را به خود جذب نمی‌کنند. هیچکس در جهان نمی‌خواهد که برای افزایش فروش خود به دنبال روش‌هایی برود که حوصله اش را سر ببرد. به همین منظور در این مقاله به چندین راه برای افزایش فروش اشاره می‌کنیم که هم مفید و در عین حال جالب هم هستند. با ما همراه باشید.

راه های بامزه برای فروش بیشتر

۱. صنعتتان را به خوبی بشناسید

اولین و مهمترین نکته در افزایش فروش این است که باید خدمات یا کالای مورد فروش و بازارتان را به خوبی بشناسید. شما نمی‌توانید چیزی را به مردم بفروشید که ارزش خریدن ندارد. مهم نیست که خدمات یا کالای شما چه چیزی هستند، مهم این است که برای مردم ارزش و انگیزه‌ی کافی در جهت خرید را به وجود بیاورد، وگرنه کسب و کارتان تخته می‌شود.

پس اول از همه باید بازارا فروش محصول یا خدمات خودتان را بشناسید. سپس سعی کنید که جامعه و یا شهرتان را به خوبی بشناسید. ارتباطات در این زمینه می‌توانند کمک عظیمی به شما بکنند، چرا که رابطه و حقوق و تکالیف مشتری و فرشنده را به شما می‌آموزند و امر فروش را به غایت آسان‌تر می‌کنند. سعی کنید به هر نحوی که شده، انگیزه‌ی خرید را در مشتری ایجاد کنید.

۲. روش مخصوص قناد‌ها

بله درست است، همه‌ی ما با روش آن‌ها آشنایی داریم. برای مثال مشتریان می‌توانند با ۵۰ هزار تومان یک کیک کامل بخرند و با ۵ هزار تومان یک کاپ کیک کوچک را در اختیار خواهند داشت. اما بیایید این روش قدیمی را با اندکی جذابیت آمیخته کنیم.

احتمالاً در بعضی از مستند‌ها یا تبلیغات دیده اید که به طور مثال کیک یا غذا درست رو به روی شما پخته می‌شود و مشتری از دیدن روند پخته شدن کیک یا غذا توسط آشپز به وجد می‌آید. شما می‌توانید برای این کار دو آشپز قرار بدهید و در نتیجه رقابتی را در بین آن‌ها ایجاد کنید که برای مشتریان جذاب است. این این مورد تنها یک مثال بود. در بازار محصولات متفاوت، روش‌های متنوعی قابلیت افزایش فروش دارند که خلاقیت انتخاب آن را به عهده‌ی خودتان می‌گذارم. هدف این روش، ایجاد رقابت است.

راه های بامزه برای فروش بیشتر

۳. از کسانی که برای شما مجانی کار می‌کنند تقدیر کنید

هیچکس دوست ندارد که کاری را مجانی برای کسی انجام دهد، حتی اگر قصد و نیتش خیر باشد. پس وقتی یکی از دوستان یا مشتریان شما لطفی در حقتان می‌کند، آن‌ها را به یک وعده‌ی غذایی یا یک نوشیدنی دعوت کنید. آیا این کار خود شما را خوشحال نخواهد کرد؟ به شما اطمینان می‌دهیم که این کار می‌تواند یک دوستی عمیق را میان شما و مشتریانتان ایجاد کند.

۴. از روش‌های ایجاد انگیزه‌ی بامزه استفاده کنید

آیا شما هم فیلم معروف گرگ وال استریت را دیده اید؟ لئوناردو دیکاپریو در این فیلم از هزاران ایده‌ی خلاقانه و بامزه برای بالا بردن انگیزه‌ی مشتریان خود استفاده می‌کند. به طور مثال شما می‌توانید با بالا رفتن فروش مغازه از سقف یک میلیون تومان در روز، برای مدت پنج دقیقه به همه یک کاپ کیک مجانی بدهید.

یادتان باشد که برای افزایش فروش خود اصلاً به محدودیت فکر نکنید؛ ذهنتان را باز بگذارید و موتور خلاقیت و تخیلتان را روشن کنید. بگذارید مردم برای پول خرج کردن سر و دست بشکنند. شما حتی می‌توانید یک شب، یک فیلم جالب را در مغازه به اجرا بگذارید یا یک تئاتر سایه‌ای در فروشگاه نمایش دهید.

راه های بامزه برای فروش بیشتر

۵. فعالیت‌های بامزه را میان کارکنان راه بیندازید

این مورد نیز شبیه موارد قبلی است، با این تفاوت که تمام افراد درون مغازه را در بر می‌گیرد. به طور مثال، یک معیار برای دخل زدن در نظر بگیرید. اگر دخل و فروش مغازه به آن حد برسد، کسی که بیشترین فروش را داشته باشد، بلیط جایگاه VIP را برای بازی تیم مورد علاقه اش دریافت می‌کند.

یا حتی می‌توانید این کار را با بازی‌های جالب نیز انجام بدهید. مثلا هر هفته که فروش مغازه از هفته‌ی پیش بیشتر باشد، می‌توانید در انبار مغازه به یک بازی خنده دار مثل پرتاب تخم مرغ یا گوجه مشغول شوید. البته در این مورد باید اندکی جنبه از خود به خرج دهید و به عنوان هدف اصلی شلیک ایفای نقش کنید.

۶. خاطره انگیز باشید

شاه کلید افزایش فروش و حجم دخل در یک کسب و کار این است که کاملاً غیر قابل انتظار رفتار کنید. معما طرح کنید، جورچین بسازید، هزارتو تهیه کنید و تا جایی که می‌توانید کار‌های بامزه انجام دهید و احساسات مردم را با روش‌های بامزه بر انگیزید.

مطمئن باشید در این روز‌ها که زندگی مردم به بالاترین سطح از یکنواختی رسیده است، هر چیز جالبی که با احترام به شخصیت آن‌ها بتواند خوشحال شان کند، یک امر خواستنی و دوست داشتنی تلقی می‌شود. از این رو، مثلاً می‌توانید یک تم خاص برای مغازه ارائه دهید. یا این که هر کس ۵۰ هزار تومان خرید کند، می‌تواند لباس عروسکی مغازه شما را به تن کند یا در بازی گل کوچک شما شرکت کند.

من بار‌ها دیده ام که مردم بیش از ۵۰ هزار تومان هزینه می‌کنند تا لباس با مزه کشتی گیر‌های سومو را به تن کنند یا والیبال بازی کنند و یا حتی در یک مسابقه‌ی پانتومیم شرکت کنند. تنها کاری که باید بکنید این است که یک کار خارق العاده و دور از انتظار انجام دهید که مردم را سر ذوق بیاورد.

۷. بازی‌های ویدیویی

یکی از معروفترین کسانی که در یوتیوب به کسب درآمد مشغول است، مارکی پلیر است. این شخص در هفته بیش از ۵۰۰ هزار دلار درآمد دارد و تمام درآمد او از راه بازی کردن رو به روی کامپیوتر و خنداندن مردم می‌گذرد. او بیش از نیمی از درآمد خود را به بیماران صعب العلاج و کودکان بی سرپرست اهدا کرده است. کاری که به شخصیت او ارج و قرب زیادی بخشیده است.

شما هم می‌توانید برای افزایش فروش خود، در همین راه پیش قدم باشید و مردم را دعوت به بازی‌های کامپیوتری مشهور و کری خواندن بکنید. مگر نه این که همه‌ی ما عاشق بازی‌های کامپیوتری هستیم؟ لااقل برای من و خانواده ام که همین طور است.

راه های بامزه برای فروش بیشتر

آخرین نکته

اگر می‌خواهید که سرمایه و میزان درآمدتان از تمام فروشنده‌های شهر و کشور بیشتر شود، فقط لازم است که دیدگاهتان را نسبت به مسائل تغییر دهید و سعی کنید برای افزایش فروش کسب و کارتان خلاقیت به خرج دهید. از ایجاد هیجان و احساسات نترسید و خجالت نکشید و بگذارید مردم خاطره‌ی شما را در ذهن هایشان نگه دارند.

منبع: lifehack




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌های بامزه برای فروش بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..