تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطا‌های شناختی؛ پیش بینی آینده

۸۵۵۸۰۸

۷۶۶ 

خطا‌های شناختی یا خطا‌های ادراکی (تحریف‌های شناختی) از جمله بحث‌های مهم در حوزه مدیریت و روانشناسی محسوب می‌شوند. این خطاها، هنگام تحلیل و تفسیر و قضاوت در مورد رویداد‌ها ما را به دام خود گرفتار می‌کنند و باعث می‌شوند که ما نتوانیم شرایط موجود را به درستی ارزیابی کرده و بهترین گزینه‌ی پیش رو را انتخاب کنیم.

برترین ها: خطا‌های شناختی یا خطا‌های ادراکی (تحریف‌های شناختی) از جمله بحث‌های مهم در حوزه مدیریت و روانشناسی محسوب می‌شوند. این خطاها، هنگام تحلیل و تفسیر و قضاوت در مورد رویداد‌ها ما را به دام خود گرفتار می‌کنند و باعث می‌شوند که ما نتوانیم شرایط موجود را به درستی ارزیابی کرده و بهترین گزینه‌ی پیش رو را انتخاب کنیم.

اکثر خطا‌های شناختی به مرور زمان و در اثر زندگی طولانی مدت انسان بر روی کره زمین، در مغز ما شکل گرفته‌اند و ضمن اینکه بسیاری از آن‌ها به بقاء ما کمک کرده‌اند و یا به فکر کردن سریع‌تر و تصمیم گیری بهتر مغز ما کمک می‌کنند، هزینه‌هایی هم به ما تحمیل می‌کنند. در این سری برنامه سعی کرده ایم با آموزه‌های احسان یزدان پناه، مربی توسعه فردی و سازمانی،‌ این خطا‌ها را بشناسیم و قدمی هر چند کوچک در راستای بهبود مهارت‌های ارتباطی و زندگی خود برداریم. مثل همیشه با ما همراه باشید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

خطا‌های شناختی؛ پیش بینی آینده

قسمت های قبلی:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطا‌های شناختی؛ پیش بینی آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..