تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

۸۵۲۶۰۶

۱۷۹۲ 

وب‌سایت چیدانه - صدف حقیقت: یکی از ویژگی‌های مثبتی که افراد می‌توانند برای دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرند، استفاده از فرهنگ و سنت خودشان است. هر ملیت و هر قومی فرهنگ و خصوصیات ویژه خود را دارد و این خصوصیات می‌تواند در شکل چیدمان و طراحی داخلی هم خود را بروز دهد.

زمانی که برای طراحی خانه خود از المان‌های سنتی و مختص به کشور خود استفاده می‌کنید، علاوه بر دلگرمی حس و حال متفاوتی به فضای داخلی خانه می‌دهید. در این مطلب به کشوری متفاوت سفر کرده ایم. چیدمان خانه ۹۰ متری نیلوفر و مهزیار در منچستر حال و هوای ایرانی را حفظ کرده است:

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

خانه نیلوفر و مهزیار در یک نگاه

تعداد افراد ساکن: ۲ نفر

شغل صاحبان خانه: آزاد

موقعیت کشور: انگلستان/ شهر: منچستر

متراژ فضا: ۹۰ متر مربع

ساختمان قدیمی و بیشتر از ۲۰ سال ساخت

طبقه دوم

ملک اجاره‌ای

تعداد اتاق خواب: دو خوابه

سبک دکوراسیون: تلفیقی

رنگ‌های غالب: سبز، زرد و قهوه‌ای

مدت زمان طراحی داخلی: خرید کل وسایل خانه، چیدمان و کار‌های جزئی تعمیرات تقریبا ۳ ماه

هزینه دکوراسیون منزل: ۷۰۰۰ پوند کل خرید وسایل

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون زوج جوان با استفاده از عناصر طبیعی

این خانه اولین خانه ماست. ما به طور کلی دوست داشتیم در خانه حس آرامش و سبزی را منتقل کنیم. ما از عناصر طبیعی حس خوبی می‌گرفتیم و به همین دلیل از ترکیب رنگی سبز، زرد و قهوه‌ای در قالب چوب بیشتر استفاده کردیم.

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

گیاهان آپارتمانی با توجه به آب و هوای شهر، از گونه‌هایی انتخاب شده اند که به نور غیر مستقیم و کم و سرما مقاوم باشند مانند یوکا، فیکوس الستیکا، جید، پالم، لیلی و پیچک و غیره.

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون نشیمن به سبک تلفیقی

مبلمان: برند ایکیا

آباژورها: برند ایکیا

میز و صندلی ناهار خوری: برند اوک

وسایل آشپزخانه: برند ایکیا

همانطور که گفته شد ترکیب رنگی خانه از زرد، سبز و قهوه‌ای تشکیل شده است. مبل چستر دو نفره به رنگ سبز یشمی با دو عدد مبل تک نفره و یک پاف یا چهارپایه مبله زرد رنگ توانسته است ست مبلمان خانه را تکمیل کند. میز جلومبلی مستطیلی شکل با رنگ چوب و به زیبایی طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته در طراحی داخلی خانه، استفاده از المان‌های ایرانی مانند فرش و جاجیم‌های کوچک، کوسن با طرح ایرانی، آویز‌های دکوری کنار آباژور و آینه رومیزی دستبافت است.

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

در قسمت دیگری از اتاق نشیمن بوفه چوبی و زیبای خانه، علاوه بر اینکه فضای مناسبی برای ذخیره و نگهداری ظروف، وسایل دکوری و لوازم مختلف مهیا کرده است، بر دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذاشته و به شکل نقطه عطف و مرکزی، توجه بیننده را به سمت خود جلب می‌کند.

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

در سمت دیگر نشیمن خانه که دکوراسیون غذاخوری مشاهده می‌شود، عنصر چوب حرف اول را می‌زند. میز و صندلی غذاخوری از چوب طبیعی ساخته شده اند و فضای خانه را تحت تاثیر خود قرار داده اند. استفاده از آینه دیواری و همچنین آینه روی زمین، فضای مختلف خانه را منعکس کرده و باعث بزرگ شدن و روشن شدن فضای داخلی می‌شوند. گلدان‌های زیبا و گیاهان خانگی در هر قسمتی دیده می‌شوند و حس و حال مثبت خود را به بیننده هم منتقل می‌کنند.

دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس

نیلوفر: از آنجایی که برایمان مهم بود که از چوب واقعی استفاده کنیم، برخی دیگر از وسایل را از برند اوک خریداری کردیم.

سرویس خواب: برند اوک

روتختی: برند ایکیا

همانطور که خانم خانه گفته است، سرویس خواب آن‌ها با چوب طبیعی ساخته شده و دارای سبک بوهو و روستیک است. کفپوش این فضا با موکت بافت درشت فرش شده و توانسته گرمای خاصی به اتاق خواب ببخشد. استفاده از المان‌های دیواری مانند وسیله دکوری روی دیوار و در قسمت بالای تخت نمادی از وطن را به همراه دارد. استفاده از گیاهان آپارتمانی در اتاق خواب مانند انرژی مثبتی را وارد فضای استراحت خانه می‌کند. یکی از جذابیت‌های اتاق خواب این خانه صندوقچه چوبی و بزرگی است که در قسمت پایین تخت وجود دارد. این وسیله علاوه بر اینکه زیبایی خاصی دارد، فضای مناسبی برای نگهداری وسایل مختلف فراهم می‌کند. روتختی با پتوی خز تزیین شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون منزل ایرانی در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..