تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ لباس‌مان، چگونه روی عملکرد کاری ما تأثیر می‌گذارد؟

برترین ها - حمید پاشایی: به احتمال زیاد اگر شما به کمد لباس هایتان نگاه کنید، می بینید که کمد لباستان طرح رنگ خاصی را دنبال می کند. این موضوع چه عمدی باشد چه نه، اکثر مردم در هنگام خرید به رنگ های خاصی گرایش دارند. ممکن است بعضی افراد از سادگی کمد لباس که با رنگ مشکی ساده پر شده باشد خوششان بیاید، و برخی دیگر رنگ هایی را ترجیح دهند که با رنگ پوست یا چشمان آن ها جور در می آید.

روانشناسی رنگ: لباس‌هایی که می‌پوشیم چگونه روی عملکرد کاری ما تأثیر می‌گذارد

لباسی که می پوشید روی دیدگاه دیگران در مورد شما تأثیر می گذارد، و این موضوع به خصوص در محیط کار صحت دارد. رنگ هایی که به تن می کنید ناخودآگاه با ویژگی های روانشناختی مرتبط هستند. با پوشیدن رنگ های مناسب، شما می توانید در طول روز کاری خود دوستانه تر، مطمئن تر و قابل اعتمادتر دیده شوید. به این فکر کنید که دوست دارید همکاران و مشتریانتان چه تصوری در مورد شما داشته باشند، و بعد کمد لباس خود را بر اساس این توصیه ها انتخاب کنید.

دارای نفوذ و جدی

سال های سال است که رنگ مشکی در لباس های اداری حالتی نمادین پیدا کرده است. چرا این طور است که وقتی شما با یک مشتری جلسه دارید یا قرار است در جلسه مصاحبه حضور پیدا کنید، کت و شلوار مشکی خود را انتخاب می کنید؟ مشکی، به خصوص در محیطی حرفه ای، حسی قدرتمند و پیچیده دارد. هیچ چیز بهتر از کت و شلوار مشکی جدی بودن موضوع را منتقل نمی کند. برای اینکه بی تفاوت به نظر نرسید، مشکی را با پوشیدن بلوزی روشن متفاوت تر کنید.

با اعتماد به نفس و جلب توجه کننده

قرمز رنگی مهیج است که می تواند نمایانگر اشتیاق، احساس و اعتماد به نفس باشد. اگر می خواهید وارد جلسه ای شوید و توجه ها را به خود جلب کنید، رنگ قرمز بپوشید. شما در نظر دیگران فردی قاطع، مطمئن و قوی به نظر خواهید رسید، حتی اگر خودتان هم این طور احساس نکنید. از کُنج راحتی خود خارج شوید و لباسی قرمز برای خود بخرید، چرا که می تواند برای روزهایی که نیاز به تقویت اعتماد به نفس دارید فوق العاده باشد.

قابل اعتماد و با صداقت

زمانی که می خواهید از ریسک پرهیز کنید، رنگ سفید بپوشید. رنگ سفید مرتبط با پاکی و کمال است و اگر به دفتر رییس خود احضار شده باشید، می تواند به کمکتان بیاید. پیراهن کلاسیک سفید خودش به اندازه کافی تأثیرگذار است، ولی کت سفید سایز بزرگ یا شلوار سفید رنگ نیز می تواند همان قدر تأثرگذاری داشته باشد.

دوستانه و قابل نزدیک شدن

چه کسی عاشق رنگ صورتی نیست؟ صورتی حسی بازیگوش و با نشاط را منتقل می کند. بسته به رنگ پوست شما، صورتی می تواند مشخصه های ظاهری شما را برجسته تر کند و شما را قابل نزدیک شدن و اصیل تر نشان دهد. تُن رنگی از صورتی را پیدا کنید که با ظاهر شما جور باشد، و بعد تعجب نخواهید کرد اگر همکارانتان برای اینکه لبخند به لبشان آید به شما نگاه کنند.

آرامش بخش و اطمنان بخش

اگر شما روز پر استرسی را در پیش دارید، سایه رنگی از آبی به تن کنید تا هم اعصاب خود و هم اعصاب آدم های دور و برتان را آرام کنید. آبی، رنگ آسمان و دریا، حسی تسکین دهنده و آرامش بخش را ساطع می کند. آبی همچنین رنگ لاغری است. برای اینکه در پایین تنه تان تر و تمیزتر به نظر برسید، شلواری به رنگ آبی پر رنگ بپوشید. در محیط غیر رسمی اداری، با پوشیدن بلوز آبی و شلوار جین تیره ظاهری تک رنگ به خود دهید.

برای اکثر مردم، لباس پوشیدن برای محیط کار فعالیت صبحگاهی کسل کننده ای است. سعی کنید به پوشش خود تغییر دهید، به خاطر بسپارید که دوست دارید در نظر دیگر چگونه تصور شوید، و برای هر روز به صورت هدفمند لباس بپوشید.

اگر کمد لباس شما بیش از اندازه بی روح به نظر می رسد، در هنگام خرید لباس به دنبال رنگ هایی باشید که به صورت معمول به تن نمی کنید و می تواند روحیه شما را به شکلی مثبت تقویت کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ لباس‌مان، چگونه روی عملکرد کاری ما تأثیر می‌گذارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..