تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

۱۲:۰۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

۸۷۶۵۸۲۸

۱۲:۰۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

۸۷۶۵۸۲۸

ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

دانلود PDF

علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش گفت: تا کنون بیش از ۳۵هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند و فردا ۹ تیر مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پایان می‌یابد.

وی بیان کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳، داوطلبانی که تا سوم تیرماه اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ نهم تیر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

کریمیان بیان کرد: داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای یاد شده و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان ملی سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، در صورت تمایل تا پایان نهم تیر فرصت دارند تا نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..