تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدمات یک انتخابات پرشور ظرف مدت کوتاهی فراهم شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوره کوتاه مسئولیت ریاست‌جمهوری یک حد نصاب در ابعاد مختلف ایجاد کرد و الگوی رئیس‌جمهور محبوب و مطلوب را در انقلاب نشان دادند.

وی افزود: استان کرمانشاه از وجود شهید رئیسی بهره مادی و معنوی به یادگار برده است، امید است انتخابات امروز آگاهانه و نتایج موثری برای کشور داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در خصوص برگزاری مقدمات انتخابات تصریح کرد: یک تلاش فشرده و متراکم در کمتر از ۴۰ روز را در دستگاه‌ها کرمانشاه شاهد بودیم و همکاری و انسجام مقدمات یک انتخابات خوب را فراهم کردند.

وی افزود: به طور متداول مقدمات انتخابات ریاست‌جمهوری یکسال به طول می‌انجامد با توجه به صراحت قانون اساسی و پیش‌بینی ما در مجموعه فرآیند ها حداکثر باید در ظرف حداکثر ۵۰ روز به نتیجه برسد،که ما در ۴۰ روز انتخابات را با قدرت و جدیت انجام دادیم.

صحرایی در پایان بیان کرد: امید است نتیجه این انتخابات برای مردم مایه خیر و برکت و مایه عزت و آبرو روزافزون برای انقلاب اسلامی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدمات یک انتخابات پرشور ظرف مدت کوتاهی فراهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..