تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 پیش از معرفی رسمی لو رفت

یک خرده‌فروش استرالیایی با انتشار رندرهایی از دو گوشی تاشو جدید سامسونگ، طراحی و ترکیب رنگ آنها را به‌نمایش گذاشت.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در رویداد 10 جولای (20 تیرماه) به‌صورت رسمی معرفی شوند. پیش از فرارسیدن زمان رونمایی، یک خرده‌فروش آنلاین استرالیایی، تصاویری از گوشی‌های هوشمند تاشو جدید به‌اشتراک گذاشته است.

ترکیب رنگ احتمالی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6

براساس اطلاعات لو رفته ظاهراً گلکسی زد فولد 6  در ترکیب رنگ دریایی (Navy) و نقره‌ای (Silver)، زرد و سبز (Mint) عرضه خواهند شد.

رنگ دریایی، مات و بسیار شیک به‌نظر می‌رسد. این تغییر می‌تواند ترکیب رنگی متفاوت نسبت به رنگ‌های معمول سیاه و نقره‌ای را به‌نمایش بگذارد.

همچنین در تصاویر، طراحی زاویه‌دارتر گلکسی زد فولد 6  نیز به‌وضوح نمایش داده شده است. این طراحی، ظاهری حرفه‌ای‌تر به گوشی می‌دهد که یادآور گلکسی S24 اولترا است. یکی دیگر از ویژگی‌های مشابه، فریم تیتانیومی جدید در گلکسی زد فولد 6 است که البته در این تصاویر قابل تشخیص نیست.

گلکسی زد فلیپ 6 نیز در ترکیب رنگ آبی (Blue)، نقره‌ای (Silver) و صورتی عرضه خواهد شد. رنگ آبی در زد فلیپ  6 بسیار روشن است و تقریباً مانند آبی آسمانی یا آبی کمرنگ به‌نظر می‌رسد. این رنگ با رنگ آبی تیره‌ای که بعضی ممکن است انتظار داشته باشند، متفاوت است. رنگ نقره‌ای برای گلکسی زد فلیپ  6 همان رنگ نقره‌ای برای گلکسی زد فولد  6 است. در بین رنگ‌ها، ترکیب زرد Galaxy Z Flip 6 به‌طور خاص خود را نشان می‌دهد. مانند مدل قبلی، صفحه نمایش بیرونی با حاشیه‌های مشکی احاطه شده است، اما این بار سامسونگ حلقه‌ای رنگی دور لنزهای دوربین اضافه کرده که با رنگ گوشی هماهنگ است.

باتوجه به تصاویر لو رفته، هر دو گوشی دارای طراحی باریک و شیکی هستند. گلکسی زد فولد  6 دارای صفحه نمایش بزرگ و تاشویی است که مانند یک کتاب باز می‌شود و نمایشگر بزرگی برای انجام فعالیت‌های چندوظیفه‌ای و سرگرمی فراهم می‌کند. گلکسی زد فلیپ  6 دارای طراحی صدفی است که آن را جمع و جور نشان می‌دهد. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای نمایشگرهای با کیفیت بالا و سیستم‌های دوربین پیشرفته باشند، اما جزئیات دقیق هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 پیش از معرفی رسمی لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..