تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم بیرانوند برنگردد؛ دل او با پرسپولیس نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص جدایی ۳ بازیکن تاثیرگذار تیم پرسپولیس اظهار داشت: به اعتقاد من نباید کسی را به زور نگه داریم. وقتی بازیکنی دلش با تیم نباشد قطعا کیفیت فنی او هم به طور طبیعی پایین می‌آیید. این رفت و آمدها در همه تیم‌ها عادی است و نمی‌شود یک بازیکن را تا آخر در تیم نگه داشت. پرسپولیس جایگاه خودش را دارد و امیدوارم بازیکنانی که از تیم رفتند بعدها افسوس نخورند.

وی افزود: امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات پرسپولیس دوباره با بیرانوند قرارداد نبندد و از او چشم‌پوشی کنند. چون به نظر من او دیگر دلش با پرسپولیس نیست و دوم اینکه با احساسات هواداران بازی کرد. در حال‌حاضر باشگاه می‌تواند با کمک‌های اسپانسرهای خود بهترین دروازه‌بان را جذب کند که خیال هواداران هم راحت شود. اما خوشبختانه ما امیررضا رفیعی را داریم و در فصل قبل هم شاهد بودیم چه دروازه‌بان باکیفیتی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد آمدن خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی، گفت: در فوتبال ایران نمی‌شود بگوییم مربی اسپانیایی یا کروات می‌تواند به داد تیم‌ها برسد چون همه شاهد هستیم در فوتبال کشورمان هر نوع مربی آمده است و نمی‌شود بگوییم لیگ ایران به این سبک‌ها عادت دارد اما من امیدوارم او بتواند سریع دل هواداران را به دست آورد و اینکه بتواند در آسیا با پرسپولیس بهترین نتیجه را کسب کند.

درخشان درباره حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، یادآور شد: وقتی اسم لیگ نخبگان می‌آید یعنی چند سطح بالاتر از لیگ خودمان است و باید در این بازی‌های بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. در حال‌ حاضر پرسولیس یک باشگاه خصوصی شده و ما هم می‌توانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و امیدوارم مدیران باشگاه بازیکنان بهتری نسبت به اورونوف و عبدالکریم حسن به خدمت بگیرند که سرمربی دستش باز باشد.

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم بیرانوند برنگردد؛ دل او با پرسپولیس نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..