تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسته بازی رسمی استیم رونمایی شد

کنترلر جدید استیم با نام Horipad for Steam با پشتیبانی از اتصال بی‌سیم بلوتوثی و اتصال سیمی USB-C معرفی شد.

تقریبا پنج سال پس‌از توقف تولید کنترلر عجیب و غریب استیم، کنترلر جدید این شرکت از راه رسید. این محصول را شرکت هوری (Hori) ساخته است و فعلاً فقط در ژاپن عرضه خواهد شد.

کنترلر استیم که با نام Wireless Horipad for Steam شناخته می‌شود، با دکمه‌های منوی استیم دک هم‌خوانی دارد و از حسگرهای لمسی روی استیک‌های آنالوگ بهره می‌برد که می‌توان از آن‌ها برای فعال‌کردن کنترل‌ ژیروسکوپ استفاده کرد. این کنترلر از اتصال بلوتوث و اتصال باسیم USB-C پشتیبانی می‌کند و امکان اعمال تنظیمات مختلف را با استفاده از نرم‌افزار Hori ارائه می‌دهد. این محصول با وجود شباهت زیاد با استیم دک، جانشین استیم کنترلر محسوب نمی‌شود، زیرا از چهار دکمه‌ی پشتی و ترک‌پدهای مخصوص بی‌بهره است.

کنترلر استیم Wireless Horipad for Steam

طبق اطلاعات سایت رسمی Hori، کنترلر جدید استیم در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان ۱۴۰۳) و در چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و بنفش در ژاپن عرضه خواهد شد و قیمت آن حدود ۵۰ دلار خواهد بود. این کنترلر از طراحی مشابه کنترلر سیمی Horipad Pro بهره می‌برد. هنوز هیچ جزئیاتی درمورد عرضه‌ی این کنترلر در آمریکا یا سایر کشورهای جهان وجود ندارد.

مقالات مرتبط:

Wireless Horipad حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این محصول از دانگل بی‌سیم USB استفاده نمی‌کند و از روش اتصال کاملاً بی‌سیم بهره می‌برد. نسخه‌ی استیم این کنترلر چهار دکمه‌ی قابل‌برنامه‌ریزی دارد اما برخلاف استیم دک، فقط دو دکمه در پشت و دو دکمه‌ی دیگر در جلو و درست زیر D-pad و روی استیک راست آن تعبیه شده‌ است.

آمارهایی که ولو اخیراً منتشر کرده است نشان می‌دهد استفاده از کنترلر میان کاربران استیم درحال افزایش است. شاید همین موضوع زمینه‌ را برای عرضه‌ی گسترده‌ی کنترلرهای استیم با مجوز تولیدکنندگان مختلف مانند آنچه در کنسول‌های ایکس‌باکس می‌بینیم فراهم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسته بازی رسمی استیم رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..