تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار سخت مدافع سپاهان برای بازگشت به استقلال

محمد دانشگر مدافع سپاهان کار سختی برای بازگشت به استقلال دارد.

کار سخت مدافع سپاهان برای بازگشت به استقلال آفتاب‌‌نیوز :

محمد دانشگر یکی از بازیکنان مد نظر نکونام برای فصل پیش رو است و حتی شایعه شده بود باشگاه استقلال حاضر است وی را با آرمین سهرابیان عوض کند، اما روز گذشته سهرابیان قرارداد خود را تمدید کرد تا مشخص شود دانشگر کاری سخت برای بازگشت به استقلال دارد.

مدافع دو فصل اخیر سپاهان که جزو مدافعان مورد علاقه نکونام است یک سال دیگر با زردپوشان قرارداد دارد و با توجه به اینکه طبق قانون جدید فسخ قرارداد یکطرفه ممنوع شده دانشگر تا امروز موفق به جلب رضایت مدیران سپاهان برای جدایی نشده است.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت سرمربی سپاهان و همچنین روند یارگیری این تیم بعید است باشگاه سپاهان به این سادگی اجازه جدایی به دانشگر بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار سخت مدافع سپاهان برای بازگشت به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..