تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادارات ثبت احوال سراسر کشور روز جمعه 8 تیر فعال هستند

مسئولین شعب می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در این ادارات کل تماس حاصل نمایند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از فعال بودن ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش ایسنا، هاشم کارگر گفت: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر ماه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی و پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعین در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صورت گرفته است و تمامی ادارات ثبت احوال پاسخگوی مراجعین هستند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به سهولت انجام کار در شعب اخذ رای در روز 8 تیر نیز افزود: در این خصوص برای تسریع در روند کار شعب اخذ رای و رفع مشکلات هویتی رای دهندگان، در تمامی ادارات کل ثبت احوال استان‌ها، مرکز تماسی جهت استعلام هویتی (شماره ملی) فعال گردیده است و مسئولین شعب می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در این ادارات کل تماس حاصل نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادارات ثبت احوال سراسر کشور روز جمعه 8 تیر فعال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..