تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب مدیرعامل واسپاری کرمان موتور به عضویت هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران

در تحولی قابل توجه در عرصه صنعت لیزینگ کشور، دکتر محمدرضا ستایش، مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور، به عضویت هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران برگزیده شد. این انتخاب در جریان مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انجمن، که در تاریخ چهارم تیرماه 1403 با حضور مدیران عامل شرکت‌های عضو برگزار گردید، صورت پذیرفت. هدف از این گردهمایی، علاوه بر تصویب صورت‌های مالی، ترمیم اعضای هیئت مدیره انجمن بود.

دکتر ستایش پس از انتخاب به این سمت، دیدگاه خود را این‌گونه بیان کرد: "امید دارم با همکاری و مشارکت سایر شرکت‌های عضو انجمن و بهره‌گیری از تجارب و دانش جمعی، بتوانیم گام‌های موثری در راستای توسعه و پیشرفت صنعت لیزینگ در کشور برداریم. همچنین، تلاش خواهیم کرد تا در پیشبرد اهداف این انجمن نقشی سازنده ایفا نماییم."

شرکت واسپاری کرمان موتور، که اکنون نماینده‌اش در هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ حضور دارد، با پشتوانه 18 سال تجربه در زمینه فعالیت‌های لیزینگ، همواره در راستای رعایت حداکثری استانداردهای مرتبط با این حوزه، مطابق با قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گام برداشته است. این شرکت به عنوان تنها نهاد لیزینگی در مجموعه صنایع خودروسازی کرمان، مسئولیت ارائه خدمات برای تمامی خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور و سایر شرکت‌های تولیدکننده خودرو در این گروه را بر عهده دارد.

دکتر محمد رضا ستایش مدیرعامل واسپاری کرمان موتور

علاوه بر فعالیت در حوزه خودرو، شرکت واسپاری کرمان موتور دامنه خدمات خود را به سایر بخش‌های اقتصادی نیز گسترش داده است. در حال حاضر، این شرکت با بهره‌گیری از شبکه گسترده نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، امکان حضور و تسهیل در امور مربوط به معاملات غیرخودرویی را فراهم آورده است. این خدمات شامل تأمین کالاهای مصرفی خانوار و همچنین تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان می‌شود.

در راستای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، شرکت واسپاری کرمان موتور طرح‌های متعددی را تدوین و به مرحله اجرا درآورده است. این طرح‌ها با هدف تسهیل در تهیه اقلام مورد نیاز افراد و سازمان‌ها طراحی شده‌اند و نشان‌دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و پاسخگویی به نیازهای بازار است.

حضور مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور در هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران، می‌تواند نویدبخش تحولات مثبت در صنعت لیزینگ کشور باشد و زمینه را برای همکاری‌های بیشتر و تبادل تجربیات در این حوزه فراهم آورد.

داغ ترین اخبار هفته افزایش میزان واردات خودرو، ترخیص 2900 دستگاه از گمرک در 10 روز + جدول تیرماه 1403

افزایش میزان واردات خودرو، ترخیص 2900 دستگاه از گمرک در 10 روز + جدول تیرماه 1403 کارخانه آذویکو به مزایده گذاشته می‌ شود + ابلاغیه

کارخانه آذویکو به مزایده گذاشته می‌ شود + ابلاغیه شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T9 با موعد تحویل ۳ ماهه + جدول تیرماه ۱۴۰۳

شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T9 با موعد تحویل ۳ ماهه + جدول تیرماه ۱۴۰۳



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب مدیرعامل واسپاری کرمان موتور به عضویت هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..