تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت خوشه های طلایی از مزارع کردستان

پیمان اسکندری گفت: در سال زراعی جاری ۴۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم آبی و ۵۸۵ هزار هکتار هم به کشت گندم دیم اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: برداشت گندم استان از مزارع شهرستان کامیاران آغاز شده و بتدریج با گرم ترشدن هوا در دیگر نقاط استان هم برداشت این محصول استراتژیک آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: میزان سطح زیرکشت گندم در شهرستان کامیاران ۳۳ هزار هکتار است که از این میزان هشت هزار هکتار آن آبی و مابقی دیم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان بیان کرد: براساس برآورد انجام شده در شهرستان کامیاران امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم برداشت می‌شود و از این میزان ۸۵ هزار تن آن مازاد بر نیاز کشاورزان است که توسط هفت مرکز خرید تضمینی این محصول خریداری خواهد شد.

وی از کشاورزان درخواست کرد محصول خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت خوشه های طلایی از مزارع کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..