تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای دو طرح عمرانی ورزشی در شهر بندرامام خمینی (ره) توسط پتروشیمی اروند

اجرای دو طرح عمرانی ورزشی در شهر بندرامام خمینی (ره) توسط پتروشیمی اروند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی ترسیم شده، دو تفاهم‌نامه عمرانی با اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به امضا رساند.

به گزارش بورس نیوز، ظهر امروز و همزمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در مجتمع پتروشیمی اروند، دو توافق‌نامه عمرانی میان شرکت پتروشیمی اروند و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به امضا رسید.

بر پایه این توافق‌نامه، بناست شرکت پتروشیمی اروند در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی ترسیم شده، یک سالن ورزش‌های رزمی در شهر بندرامام خمینی احداث و استادیوم تختی این شهر را توسعه دهد.

پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های تعریف شده تا یکسال آینده آماده بهره‌برداری و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی شهر بندرامام خمینی (ره) شود.

اشتراک گذاری :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای دو طرح عمرانی ورزشی در شهر بندرامام خمینی (ره) توسط پتروشیمی اروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..