تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چک کردن فشار خون در این دوره ضروری است

به گزارش خبرآنلاین، مطالعات اخیر، فشار خون بالا در دوران بارداری را با بروز مشکلات شناختی در مراحل بعدی زندگی مرتبط می‌داند. همچنین این وضعیت ممکن است به بروز خطرات شناخته‌شده‌ای همچون سکته مغزی و بیماری‌های قلبی منجر شود. فشار خون حاملگی زمانی تشخیص داده می‌شود که فشار خون در خانمی که قبل از هفته بیستم فشار خون طبیعی داشته و پروتئینوری (پروتئین اضافی در ادرار) ندارد، بالاتر از ۹۰ روی ۱۴۰ میلی‌متر جیوه باشد.

طبق نتایج این مطالعات، زنان مبتلا به پره اکلامپسی (فشار خون بالا همراه با آسیب به کلیه و دیگر اندام‌ها در دوران بارداری) ممکن است بعدها، در مقایسه با آنهایی که در بارداری صرفاً فشار خون بالا و بدون آسیب جانبی دارند، زوال شناختی بیشتری را تجربه کنند.

شرکت‌کنندگان در این مطالعه، به طور میانگین هر ۱۵ ماه یکبار در مدت پنج سال تست‌های حافظه و تفکر را انجام می‌دادند. نتایج نهایی می‌گوید که زنان مبتلا به فشار خون بالا در دوران بارداری نسبت به زنان دارای فشار خون طبیعی در این دوران و حتی زنانی که زایمان نکرده بودند، افت ذهنی بیشتری داشتند.

بیشتر بخوانید:

یک درمان جدید برای فشارخون و اضطراب؛ تعجب نکنید، عمل کنید!

منبع: upi

۴۷۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چک کردن فشار خون در این دوره ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..