تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئات مذهبی مهم‌ترین جایگاه را در جهاد تبیین دارند

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس شامگاه چهارشنبه، ۶ تیرماه در گردهمایی مسئولان و مداحان هیئات مذهبی سومین حرم اهل بیت(ع) که در موزه دفاع مقدس استان فارس در شیراز برگزار شد، با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: مهم‌ترین جایگاه در جهاد تبیین، هیئات مذهبی دارند.

وی با بیان اینکه متن‌های سخنرانی و ذکر مناقب و مصائب اهل بیت(ع) باید اثرگذار باشد، افزود: چنانچه رهبر معظم انقلاب هم تأکید فرمودند اگر شعر یک مداح دارای محتوای قوی باشد، کار 10 سخنرانی را انجام می‌دهد.

محمدیان با تأکید بر اینکه در هیئات مذهبی، معارف حسینی، معارف قرآن کریم، مباحث ایثار و فداکاری باید تبیین شوند، گفت: در مجالس هیئات مذهبی باید درباره حفظ قرآن و جایگاه قرآن کریم، اهمیت فداکاری، دینداری، شجاعت، مساوات، نماز اول وقت، حجاب و به طور کلی مبانی دینی مطالبی عنوان شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس، اهمیت توجه به مباحث سیاسی در هیئات را هم یادآور شد و افزود: اگر در هیئت مذهبی خود، خوب عزاداری کنیم، قرآن کریم را تفسیر کنیم و نهج‌البلاغه بخوانیم اما بیان نکنیم که شمر چه کسی بوده است و امام حسین(ع) چرا قیام کرد و حسین و یزید زمان را معرفی نکنیم و جایگاه ولایت فقیه و مبارزه با استکبار را تبیین نکنیم، چه بسا که جلسات آن هیئت به سرمنزل مقصود نرسد.

وی به قضایای فلسطین ناشاره کرد و افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که در فلسطین چه جنایاتی انجام می‌شود و چه توطئه‌هایی علیه کشور ما و همچنین جبهه مقاومت انجام می‌شود. امسال باید در عزادای هیئات مذهبی به صورت ریشه‌ای بحث غزه مطرح و تبیین شود.

محمدیان به در پیش‌رو بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت گسترده در انتخابات جایگاه ایران اسلامی را در دنیا تقویت می‌کند و باید همگان به این مسئله توجه کنند. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئات مذهبی مهم‌ترین جایگاه را در جهاد تبیین دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..