تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه فضا‌های کتابخانه‌ای در کشور

مهدی رمضانی در آیین افتتاحیه کتابخانه عمومی شهرستان قروه، فضای این کتابخانه با فضای بسیار متعدد و خدمات بسیار متنوع و گونانگونی که قرار است ارائه دهد، می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی خطه مفاخر و مشاهیر استان و شهرستان نقش مهمی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی در کشور متوقف نشده است، گفت: فضای کتابخانه عمومی برای مطالعه بسیار مناسب است و افراد می‌توانند برای تمرکز بیشتر از این فضا برای مطالعه استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد و دغدغه اصلی ما در نهاد کتابخانه‌ها ایجاد و ماندگاری تعلقات عاطفی مبتنی بر خدمت است، افزود: همه این روز‌ها زودگذر است، آنچه که به یادگار خواهد ماند کار عملی نیک و مثبت اثرگذار است. 

رمضانی توسعه فضا‌های کتابخانه و رفع مشکلات معیشتی همکاران را جزو برنامه‌های اولویت‌دار نهاد کتابخانه‌ها در کشور عنوان و بیان کرد: نیروی انسانی جزو ارزشمندترین سرمایه‌های‌مان هستند که همواره آنان را حفظ خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و قدرشناسی از خدمات و نگاه مثبت ایشان به حوزه کتابخانه‌ها اظهار کرد: این کتابخانه با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران بعد از سال‌ها به اتمام رسید کما اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام مشابه زیادی در دولت سیزدهم در کشور به اتمام رسید. ۱۳۰ پروژه ناتمام ۱۰، ۱۲ و ۱۸ ساله در حوزه کتابخانه‌های کشور داشتیم که قرار بوده تا قبل از این دولت به اتمام برسانیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای رفع نواقصات و تجهیز بیشتر این فضای کتابخانه را داریم و امید که نحوه ارائه خدمات این کتابخانه در شأن فضایی که به نام شهید رئیسی مزین شده است، باشد.

 در سراسر کشور ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه وجود دارد که حدود یک هزار و ۱۰۰ کتابخانه خصوصی و مشارکتی است و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کتابخانه نهادی است که مستقیماً زیر نظر نهاد کتابخانه‌ها اداره می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه فضا‌های کتابخانه‌ای در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..