تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت‌های مذهبی در ۴۰۰ نقطه برای شهید رئیسی بزرگداشت «حماسه جمهور» می‌گیرند

همزمان با فرا رسیدن چهلم شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، هیئت‌های مذهبی با راه‌اندازی پویش #حماسه_جمهور، مجاهدت‌ها و اقدامات خرد و کلان آیت‌الله رئیسی، بازکردن گره‌هاى کور و به ویژه گفتمان عظیم مقاومت و مجاهدت و پیشبرد این نگاه در جهان را روایت خواهند کرد.

در ۴۰۰ نقطه که محل خدمات آیت‌الله رئیسی بوده مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌هاى احیاء شده، مجالس بزرگداشت از سوی هیئت‌های مذهبی با عنوان «حماسه جمهور» برگزار می‌شود و تلاش‌ها، دستاوردها، خدمات و ویژگى‌هاى شهید رئیسى و همراهان بیان خواهد شد.

کارخانه هپکو اراک و کارخانه نیشکر هفت تپه از محل‌های اصلی برگزاری بزرگداشت حماسه جمهور توسط هیئت‌های مذهبی است.

یکی دیگر از اقدامات و رویداد‌های هیئت‌های مذهبی در این ایام، برپایی ۱۰۰۰۰ موکب خدمت است که توسط مساجد و هیئت‌ها در محلات سراسر ایران برپا می‌شود. این موکب‌ها با عنوان پویش #موکب_خدمت_محله بنا دارد حماسه تشییع شهدای خدمت را تکمیل کند و حماسه انتخابات را رقم بزند.

هیئتی‌ها در این موکب‌ها، به یاد شهدای خدمت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و فرصتی هم برای گفت‌وگو با مردم خواهند داشت تا رسالت جهادتبیینی خود را میسر کنند.

برپایی گعده‌های جهاد تبیین ویژه انتخابات، برپایی تریبون آزاد انتخاباتی، ایستگاه پشت‌نویسی ماشین‌ها، برپایی نمایشگاه و پخش مناظره‌های انتخاباتی و ... از برنامه‌های این موکب‌های خدمت‌رسان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت‌های مذهبی در ۴۰۰ نقطه برای شهید رئیسی بزرگداشت «حماسه جمهور» می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..