تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار بارش‌های شدید طی امروز در این مناطق کشور

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه، برای امروز، ۶ تیر ماه، با فعالیت موج بارشی قدرتمندی در استان های شمال غربی و شمالی کشور همراه خواهیم بود که در برخی نقاط بارش های سنگینی را به همراه خواهد داشت.

استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، گیلان و برخی نقاط مازندران شاهد بارش های سنگینی خواهند بود که در برخی نقاط قابل توجه بودن و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این استان ها، در برخی نقاط استان های مجاور این استان ها نیز شاهد بارش های شدیدی خواهیم بود که احتمال بارش های تندری و لحظه ای را در این مناطق نیز به همراه خواهد داشت.

۴٧۴٧




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار بارش‌های شدید طی امروز در این مناطق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..