تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب شایعه کتک زدن مدونا با چوب بیسبال از سوی شان پن و یک افشاگری تکان‌دهنده

شان پن بار دیگر شایعات قدیمی مبنی بر آزار فیزیکی همسر سابقش، مدونا، را به شدت تکذیب کرد. علیرغم ادعاهای جنجالی مبنی بر اینکه او در طول زندگی مشترکشان این خواننده مطرح را به صندلی بسته و با چوب بیسبال زده، هر دوی آنها به طور مداوم این اتهامات را رد کرده‌اند.

در مصاحبه اخیر با مورین داود، ستون‌نویس باسابقه نیویورک تایمز، پن ۶۳ ساله بار دیگر بر عشق و احترام خود به مدونا تأکید کرد و گفت که «او کسی است که همیشه دوستش دارم».

پن همچنین یک حادثه تکان‌دهنده را فاش کرد که در آن یک مشاجره زناشویی منجر به حمله یک تیم سوات SWAT (واحدی در ایالات متحده که وظیفه مقابله با مجرمان مسلح و عملیات نجات گروگان را دارد) به خانه آنها شد.

به گفته پن، مدونا به دلیل نگرانی از وجود اسلحه گرم در خانه با پلیس تماس گرفت و در نتیجه تیم SWAT شیشه‌های خانه را شکستند، وارد خانه شده و به او دستبند زدند.

ازدواج پرتلاطم شان پن و مدونا

ازدواج پن و مدونا که در سال ۱۹۸۵ آغاز شد با فراز و نشیب‌هایی همراه بود. از جمله تقاضای طلاق از سوی مدونا در سال ۱۹۸۷، یک آشتی کوتاه‌مدت و جدایی نهایی در سال ۱۹۸۹.

این بازیگر به یاد می‌آورد که از شایعات گیج شده بود، به ویژه شایعه‌ای که ادعا می‌کرد او مدونا را مثل یک بوقلمون به صندلی بسته و با چوب بیسبال به سرش ضربه زده بود.

پن به شوخی گفت: «من بزرگ‌ترین آدم روی زمین نیستم. اما اگر با چوب بیسبال به مایک تایسون هم ضربه بزنم، راهی بیمارستان می‌شود.»

رابطه دوستانه با همسران سابق

پن و مدونا علیرغم گذشته خود، رابطه دوستانه‌ای را حفظ کرده‌اند، که به عقیده پن شاید تا حدودی بتوان آن را به عدم وجود فرزند در ازدواجشان مرتبط دانست.

پن این موضوع را با آشتی چالش‌برانگیزتری که با رابین رایت، همسر دومش که از او هم جدا شده و با هم دو فرزند دارند، مقایسه کرد. او به اهمیت رفع مشکلات به خاطر فرزندانشان اشاره کرد، اگرچه این روند آسانی نبود.

او گفت: «به نظر می‌رسد که اگر بچه‌ای در کار نباشد، پس از طلاق می‌توان دوستی را خیلی سریع‌تر ترمیم کرد.»

نبرد قانونی و حمایت مدونا از پن

در سال ۲۰۱۵، در جریان شکایت ۱۰ میلیون دلاری پن از لی دنیلز خالق سریال «امپراتوری»، مدونا به حمایت از همسر سابقش پرداخت.

این شکایت ناشی از اظهاراتی بود که دنیلز در دفاع از ترنس هاوارد، ستاره این سریال که به سیلی زدن به همسرش مقابل چشم فرزندانش اعتراف کرده بود، بیان کرد.

در میان جنجال‌های ناشی از این خبر، لی به دفاع از ترنس پرداخت و استدلال کرد که او هرگز کاری را که «مارلون براندو یا شان پن» کردند، انجام نداده است.

 این اظهارات باعث شد که پن به دلیل افترا از لی شکایت کند.

مدونا در این پرونده سوگندنامه‌ای ارائه کرد و به صراحت اتهامات مربوط به آزار فیزیکی از سوی پن را رد کرد. او ازدواجشان را همراه با مشاجره‌های شدید توصیف کرد، اما قاطعانه اظهار داشت که پن هرگز او را کتک نزده، به صندلی نبسته یا به او تعرض نکرده است.

این دعوی با یک توافق پایان یافت، از جمله عذرخواهی عمومی از سوی دنیلز و کمک مالی او به سازمان امدادرسانی پن.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب شایعه کتک زدن مدونا با چوب بیسبال از سوی شان پن و یک افشاگری تکان‌دهنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..