تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی فیلم سینمایی حبس مجرد از داستان تا بازیگران و زمان اکران

ثریا قاسمی و مهدی کوشکی از هنرپیشه های فیلمی اجتماعی به کارگردانی محمد حسام حدادیان هستند که به زودی در سینماها اکران می شود. در ادامه عکس ها و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم حبس مجرد را در Niksalehi مشاهده کنید.

بازیگران فیلم حبس مجرد

در آستانه اکران فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان در گروه سینمایی هنروتجربه از پوستر این فیلم رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی، «حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به مساله و معظلی در یک خانواده پرداخته است.

فیلم سینمایی «حبس مجرد» پیش از این در جشنواره لیفت آف لندن و لیفت آف توکیو حضور داشت و حال در آستانه اکران در گروه سینمایی هنروتجربه از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

بازیگران فیلم حبس مجردپوستر حبس مجرد

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد‌ که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌ شود.»

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، جانشین تولید: شیما انصاری ،

بازیگران فیلم حبس مجردبازیگران فیلم حبس مجرد

اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

هنرنمایی ثریا قاسمی

ثریا قاسمی که بازی در فیلم‌ های سینمایی متعددی همچون «خواستگاری»، «شام آخر»، «مجسمه»، «دعوت»، «دختر شیرینی‌ فروش»، «معادله»، «محاکمه»، «پدر آن دیگری» و «ویلایی‌ ها» را در کارنامه خود دارد، سال گذشته در فیلم سینمایی «پرواز ۱۵۷» بازی کرد و امسال تصویر او با فیلمی جدید روی پرده نقره‌ ای نقش خواهد بست.

بازیگران فیلم حبس مجردفیلم حبس مجرد

این بازیگر در سال‌ های گذشته بیشتر در سریال‌ های تلویزیونی حضور داشت و به زودی فیلمی با بازی او در سینماها اکران خواهد شد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

بازیگران فیلم حبس مجردمهدی کوشکی و پیمان مقدمی معرفی بازیگران فیلم حبس مجرد

مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۵۹ در تهران می‌ باشد و از جمله بازیگر – کارگردانان جوان تئاتر است که از جامعه تئاتر دانشگاهی به تئاتر حرفه‌ای ما معرفی شده و سپس وارد سینما شد، علاوه بر بازیگری تدریس و کارگردانی نیز می کند.

بازیگران فیلم حبس مجردمهدی کوشکی

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در کرمانشاه ، بازیگر است و تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد و از سال ۱۳۷۴ جلوی دوربین رفت و تنها ۱ دختر دارد و با سریال «آشپزباشی و قبله عالم» به کارگردانی رسول نجفیان وارد کنار حسین پناهی و گوهر خیراندیش وارد تلویزیون شد.

سیاوش چراغی پورسیاوش چراغی پور

وحید نیکراد هنرپیشه فیلم و تئاتر اهل ایران، فارغ التحصیل کارشناس بازیگری از دانشکده هنر و معماری است. او در نمایش های بسیاری همچون قلاده ای برای یک سگ مرده (میلاد نیک آبادی)، اتللو (فرشید دولت آبادی) و فیلم های سینمایی تمارض و همچنان که میمردم حضور داشته است.

وحید نیکرادوحید نیکراد

پیمان مقدمی متولد ۱ آذر ۱۳۵۹، بازیگر و دستیار کارگردان است. او فعالیت خود به عنوان بازیگر را در سال ۱۳۸۸ با حضور در سریال :کلانتر ۳» به کارگردانی محسن شاه محمدی آغاز کرد و در «فلامینگو شماره ۱۳» ، «خاکستر» «دوران سرطانی» ، «سگ ها و آدم ها» و «بی صدا» و « آذر» و «شاه کش» از جمله فیلم هایی است که او در آن ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

پیمان مقدمیپیمان مقدمی معرفی بازیگران فیلم حبس مجرد

مهرداد ضیایی (زاده ۵ آذر ۱۳۴۷ در اصفهان) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است و فارغ‌ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

مهرداد ضیاییمهرداد ضیایی

از فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها حضور داشته است می توان به سه زن, بازدم, یک گزارش واقعی, مسیر عشق, مرتضی, مروارید سرخ, باجناغ ها, اولین شب آرامش, راه شب, روز رفتن, برادر, روزگاز, بازی نقاب ها, سرگذشت, ریکاوری و طلاق اشاره کرد.

یلدا عباسییلدا عباسی

یلدا عباسی متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۶ در تهران است وی دانشجوی کارگردانی سینما می باشد دوره بازیگری و کارگردانی تئاتر را در آموزشگاه استاد حمید سمندریان در ۱۳۸۷ گذرانده است و در آثاری هم چون «در حاشیه» ، «عطسه» و «عینک آفتابی» به عنوان بازیگر حضور داشته است.
مهر , ایسنا , فرارو , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی فیلم سینمایی حبس مجرد از داستان تا بازیگران و زمان اکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..