تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیر پلو آنتی بیوتیک خالص دستوری که در برنامه آشپزی مستر شف ترکیه خیلی سروصدا کرد / ویژه شهر آدیامان

طرز تهیه سیر پلو

مواد لازم برای سیر پلو شهر ادیان ترکیه .کوفته های گوشت . گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم پیاز کوچک نمک فلفل سیاه و قرمز سماق زیره آرد سوخاری سیر دو بوته پیازچه برنج باسماتی من یک لیوان دسته دار یک بند استفاده کردم برای این مقدار برنج و پخت سیرها دو لیوان آب جوش و نیم لیوان استاک در نظر گرفتم کره دو ق روغن برای تفت برنج فلفل سیاه برای قبل سرو شوید تازه پیازچه.

نکته برنج برای برنجهای ترکی که تپل و توپر هستن ده دقیقه یک ربع داخل آب جوش و نمک خیس بخوره و بعد برای پخت یک و نیم لیوان آب جوش برای هر یک لیوان برنج در نظر گرفته شود . برنج باسماتی نیاز به خیس خوردن ندارد. هر لیوان برنج باسماتی یکو نیم لیوان دو بند بیشتر ل جوش لازم داره چون خیلی ری میکنه آب بیشتری لازم دارد . برنج یاسمین جاسمین و مشابه نیاز به خیس خوردن ندارد چون نازک و کشیده هستن، زود پزن و هر لیوان از این نوع برنج ها یک و نیم لیوان آب جوش لازم است . برای پخت سیرها علاوه بر پیمانه های بالا دو بند آب جوش اضافه تر در نظر گرفته شود. نوش جان مرسی از حضورتون عزیزانم

منبع: آشپزخانه غذاهای ترکی و بین الملل





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیر پلو آنتی بیوتیک خالص دستوری که در برنامه آشپزی مستر شف ترکیه خیلی سروصدا کرد / ویژه شهر آدیامان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..