تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوزستان ، شادمان در روز عید سعید غدیر

جشن های مختلف به مناسبت عید سعید غدیر در شهرهای مختلف خوزستان در حال برگزاری است .

خوزستان ، شادمان در روز عید سعید غدیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، در سالروز عید سعید غدیر ، عید ولایت و امامت ، مردم ولایتمدار خوزستان با برپایی جشن های مختلف فرا رسیدن این روز بزرگ را به جشن و سرور پرداختند .عاشقان علوی در عید ولایت اقدام به پخت غداهای گرم و توزیع میان اقشار مختلف مردم و افراد و خانوارهای مددجو و نیز پخش شربت و شیرینی کرده اند .

سخنرانان در مجالس مولود خوانی و جشن عید سعید غدیر به بیان شخصیت والای حضرت امیرمومنان امام علی (ع) و فلسفه غدیر  و مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و خوانش اشعار در وصف حضرت مولی الموحدین امام علی (ع) و اهل بیت (ع) می پردازند.

همچنین مردم خوزستان در روز عید غدیر با برپایی سنت معایده و مسیره به ملاقات و دیدار با علما ، سادات ، بزرگان رفتند و فرا رسیدن عید سعید غدیر را تبریک و تهنیت گفتند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوزستان ، شادمان در روز عید سعید غدیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..