تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری ۱۲۰ همتی در حوزه صنعت و معدن کردستان

بختیار خلیقی اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با برنامه ریزی هدفمند و جذب سرمایه گذاری‌های کلان، گام‌های بلندی در مسیر توسعه صنعتی و معدنی این استان برداشته است.

وی افزود: در همین راستا، عملیات اجرایی ۱۵ طرح بزرگ و پیشران با مجموع سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ هزار و ۱۰۰ نفر آغاز شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به برخی از مهمترین این طرح ها، یادآور شد: شرکت صنایع فولاد کردستان بیجار (آهن اسفنجی) با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی، شرکت صنایع فولاد کردستان قروه (ورق گرم فولادی) با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی، توسعه معدنی و صنعتی صبا نور صبا امید خاورمیانه (گندله آهن) با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شرکت توسعه معادن طلای کردستان (شمش طلا) با ۲۰ درصد پیشرفت و شرکت برسم لعل (کنسانتره و گندله آهن) ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خلیقی همچنین به صدور مجوز‌های متعدد برای رونق تولید و اشتغال آفرینی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال، ۲ هزار و ۸۳۷ مجوز در بخش صنعت و معدن کردستان صادر شده است.

وی گفت: این مجوز‌ها شامل ۳۱۷ پروانه بهره برداری صنعتی، ۴۳ پروانه بهره برداری معدن و ۲ هزار و ۴۷۷ پروانه خرده فروشی و خدمات فنی و بازرگانی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: با صدور این مجوزها، پیش بینی می‌شود شاهد سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ هزار نفر باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری ۱۲۰ همتی در حوزه صنعت و معدن کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..