تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت مقاوم جدید کاسیو با توانایی اندازه‌گیری سرعت و کالری مصرفی معرفی شد

کاسیو ساعت G-SHOCK GBD-300 را با بدنه‌ای مقاوم و قابلیت‌های متنوع برای ردیابی تناسب اندام معرفی کرد.

کاسیو از ساعت هوشمند G-SHOCK GBD-300 رونمایی کرد. ساعت جدید کاسیو با وزرنی سبک و طراحی باریک و جمع‌و‌جور، گزینه‌ای مناسب برای ورزشکاران است.

ساعت GBD-300 از نمایشگر LCD با کنتراستی بالا بهره می‌برد که زمان، تاریخ و آلارم‌ها را با وضوح بالا حتی در نور شدید، نشان می‌دهد. حاشیه‌ی ساعت مورد بحث، دارای ساختار ویژه‌ای است تا از قسمت‌های اصلی ساعت در برابر ضربات سنگین محافظت کند.

نمای کناری ساعت هوشمند کاسیو مدل G-SHOCK GBD-300 در رنگ مشکی نمای پشت ساعت هوشمند کاسیو G-SHOCK GBD-300 در رنگ مشکی

ساعت جدید کاسیو به چهار زنگ هشدار، شمارشگر معکوس، کرنومتر، ۳۸ مورد از ساعت‌های جهانی و قابلیت‌هایی برای ردیابی تناسب اندام همچون اندازه‌گیری مسافت طی‌شده، سرعت، تعداد گام‌ها و کالری سوزانده‌شده، مجهز است.

ساعت GBD-300 قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و نمایش اعلان‌های گوناگون را دارد. همچنین اپلیکیشن G-SHOCK MOVE کاسیو، سفارشی‌سازی برنامه‌های تمرینی و اصلاح فاصله‌ی GPS را ممکن می‌کند.

نمای جلوی ساعت هوشمند کاسیو G-SHOCK GBD-300 در حال اتصال به گوشی هوشمند نمایشگر ساعت هوشمند کاسیو G-SHOCK GBD-300 در حال نمایش اعلان

ساعت جدید کاسیو تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارد. انرژی ساعت را باتری سکه‌ای CR2032 تأمین می‌کند که به‌گفته‌ی کاسیو تا دو سال دوام می‌آورد.

مقاله‌های مرتبط

ساعت مورد بحث در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد در ماه جولای (تیر و مرداد) عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در ارتباط با قیمت ساعت هوشمند جدید کاسیو در دست نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت مقاوم جدید کاسیو با توانایی اندازه‌گیری سرعت و کالری مصرفی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..