تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلومبرگ: اپل تمایلی به همکاری با متا در حوزه هوش مصنوعی ندارد

گزارش جدیدی از بلومبرگ نشان می‌دهد که اپل مذاکرات با متا برای استفاده از هوش مصنوعی این شرکت را لغو کرده است.

به‌گزارش بلومبرگ، اپل همکاری احتمالی خود با شرکت متا را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی رد کرد. متا و اپل در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) گفت‌وگوی کوتاهی در مورد شراکت احتمالی داشتند، اما مذاکرات پیشرفت نکرد و اپل نمی‌خواهد مدل زبانی بزرگ متا را در iOS ادغام کند.

در گزارش بلومبرگ آمده که اپل هرگز به‌طور جدی به مشارکت با متا فکر نکرده است. مذاکرات اولیه‌ی اپل با متا همزمان با شروع گفت‌وگوها با OpenAI و آلفابت انجام شد؛ اما گفته می‌شود که اپل به دلیل «سیاست‌های حفظ حریم خصوصی غیرسختگیرانه‌ی متا»، تصمیم گرفت به مذاکرات جدی‌تر ادامه ندهد.

مقالات مرتبط

اپل در نهایت قراردادی با OpenAI امضا کرد. ChatGPT در iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia ادغام شده است و کاربران می‌توانند از آن در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل به‌خصوص دستیار سیری بهره ببرند.

در کنفرانس WWDC امسال، کریگ فدریگی، رئیس بخش مهندسی نرم‌افزار اپل، اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد به کاربران امکان انتخاب بین مدل‌های مختلف هوش مصنوعی را بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلومبرگ: اپل تمایلی به همکاری با متا در حوزه هوش مصنوعی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..