تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای زاکانی به سرعت تکذیب شد /او حمله به سفارت انگلیس را «خشم مقدس» دانسته بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی در مناظره چهارم گفت بنده هیچ وقت در عمرم حمله به سفارت را تایید نکرده‌ام.

بنابر آنچه کانال تلگرامی فکت نامه روایت می‌کند، این به وضوح خلاف واقعیت است. زاکانی در اظهار نظرهای عمومی خود به صراحت از حمله به سفارت انگلیس حمایت کرده و سابقه حضور در میان افراد متحصن مقابل سفارت عربستان سعودی را در کارنامه دارد.

او در آذر ۱۳۹۰ در گفت‌وگویی حمله به سفارت انگلیس را «خشم مقدس» توصیف و از آن حمایت کرد.

در اردیبهشت ۱۳۹۰ هم یکی از سخنرانان متحصنان مقابل سفارت عربستان بود. او در سخنرانی خود گفت: «نماد تام و تمام اسلام آمریکایی در آل‌سعود امروز وجود دارد و آل‌سعود امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.»

Factnameh 2-Stamps-Zakani-Agreement

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای زاکانی به سرعت تکذیب شد /او حمله به سفارت انگلیس را «خشم مقدس» دانسته بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..