تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه بندی ۲۰ شرکت خرده فروش برتر جهان بر اساس درآمد + اینفوگرافیک

چشم‌انداز جهانی شرکت های خرده‌فروشی به‌دلیل تغییر عادت‌های مصرف‌کننده و تسلط فزاینده فروش آنلاین، به‌طور مداوم در حال تغییر است. با وجود ظهور تجارت الکترونیک، بسیاری از خرده فروشان برتر در سراسر جهان بخش عمده ای از فروش خود از طریق فروشگاه های فیزیکی انجام می دهند. با این حال، از آنجایی که مشتریان راحتی و انتخاب گسترده تری از کالاها را در اولویت قرار می دهند، غول های تجارت الکترونیک سهم فزاینده ای از بازار خرده فروشی را به خود اختصاص می دهند. اینفوگرافیک زیر، خرده فروشان پیشرو جهان را بر اساس درآمد، نشان می دهد.

رتبه بندی ۲۰ شرکت خرده فروش برتر جهان

در زیر، غول های خرده فروشی پیشرو جهان را بر اساس درآمد نشان می دهیم:

والمارت به عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش از نظر فروش در سطح جهان، ۶۲۸.۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که ۸۴.۷ درصد از درآمد آن داخلی است.

امروزه حدود ۹۰ درصد از آمریکایی ها در فاصله ۱۰ مایلی فروشگاه والمارت قرار دارند که هر ماه ۲۰۰ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. برای به دست آوردن برتری بیشتر در بازار، والمارت در حال گسترش تجارت تبلیغاتی خود، راه‌اندازی خط تولید ممتاز و توسعه کانال‌های فروش دیجیتال خود است.

علاوه بر این، در پنج سال آینده ۱۵۰ فروشگاه در ایالات متحده افتتاح می کند که بزرگترین گسترش آن در تقریبا یک دهه اخیر است.

آمازون با ۳۵۵.۱ میلیارد دلار فروش در رتبه دوم قرار دارد. در سال ۲۰۲۴، پیش بینی می شود که این شرکت ۴۰.۴ درصد از فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده را به خود اختصاص دهد. همراه با این، آمازون فروشگاه‌های فیزیکی را از طریق زیرمجموعه Whole Foods خود، Amazon Go و Amazon Fresh اداره می‌کند، با این حال این موارد کسری از کل خرده‌فروشی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش آسیا، علی‌بابا، با وجود پلتفرم‌های بازار آنلاین Taobao و Tmall، در جایگاه نهم قرار گرفته است. در حالی که اکثر درآمدهای خرده فروشی آعلی بابا از فروش داخلی است، این شرکت به طور فزاینده ای بر تجارت خارج از کشور خود با توجه به مصرف داخلی در چین تمرکز می کند. فروش علی بابا نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش یافته است.

علی‌رغم سرکوب‌های نظارتی در سال‌های اخیر، این شرکت از مارس ۲۰۲۴ هفتمین شرکت بزرگ از نظر ارزش بازار در بین شرکت‌های سهامی عام چین است.

خرده فروشان با بالاترین درآمد بین المللی

در بین ۲۰ خرده‌فروش برتر از نظر درآمد، گروه شوارتز آلمان بیشترین فروش را از درآمدهای بین‌المللی به دست آورد که ۱۱۹.۹ میلیارد دلار بود.

به عنوان بزرگترین خرده فروش اروپا، گروه شوارتز در ۳۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند و فروش خارج از کشور آن، ۶۸ درصد از کل درآمد این شرکت را تشکیل می دهد. به طور کلی، این شرکت چندملیتی سالانه به ۷.۲ میلیارد مشتری در ۱۴,۱۱۲ فروشگاه خدمات ارائه می دهد.

ایکیا، غول مبلمان سوئدی، ۹۶.۶ درصد از درآمد خرده فروشی خود را از فروشگاه های بین المللی به دست می آورد که در کل بالاترین سهم را دارد. با توجه به اینکه سوئد به دلیل نرخ بالای مالیات شرکتی شناخته شده است، این شرکت به طور استراتژیک عملیات خود را در سراسر جهان گسترش داد، در حالی که جوهره اصلی نام تجاری خود را حفظ کرد.

فراتر از این غول‌های خرده‌فروشی، تعدادی از فروشگاه های زنجیره‌ای اروپایی بیش از نیمی از درآمد خود را از فروش های بین‌المللی به دست می‌آورند، از جمله شرکت خواربارفروشی آلمانی آلدی و کارفور فرانسه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه بندی ۲۰ شرکت خرده فروش برتر جهان بر اساس درآمد + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..