تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راتبه تحصیلی "دانا"

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رسول محمدقلی؛ معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برگزاری دومین جلسه «کارگروه اعطای راتبه تحصیلی دانای ایران» با حضور اعضای کارگروه اظهار کرد: در این جلسه معیارهای انتخاب و اعطای اولویت به دانش‌آموزان نامزد دریافت راتبه «دانای ایران» بررسی شد که شامل «استعداد ویژه»، «موقعیت ویژه» و «محرومیت ویژه» است.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در ادامه با بیان اینکه در این نشست قالب کاربرگ بررسی پرونده دانش‌آموزان نامزد استفاده از راتبه دانا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این کاربرگ شامل اطلاعاتی از قبیل «مشخصات فردی»، «مشخصات خانوادگی»، «مشخصات روان‌شناختی»، «مشخصات و سوابق تحصیلی»، «سوابق استعدادی»، «سوابق فرهنگی و اجتماعی»، «علائق» و «انگیزه‎‌نامه» است و اعضای کارگروه به بررسی جزئیات کاربرگ پرداختند.

در اجرای دستور رئیس جمهور شهید و رئیس هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان در ایام برگزاری سیزدهمین همایش ملی نخبگان (مهر ماه 1402) و در راستای اجرایی‌سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان و به‌منظور تحقق مأموریت و نیل به اهداف «طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب)» راتبه تحصیلی با عنوان «راتبه دانا» به دانش‌آموزان منتخب اعطا می‌شود. دانش‌آموزان صاحب استعدادهای برتر برای بهره‌مندی از تسهیلات این شیوه‌نامه، باید از سوی یکی از مراجع مندرج در شیوه‌نامه این طرح تأیید شوند.

بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای طرح شهاب و حمایت از استعدادهای برتر، راتبه تحصیلی "دانا" را به دانش‌آموزان منتخب اعطا می‌کند. این راتبه تحصیلی شامل تسهیلات و حمایت‌های مختلفی از جمله کمک‌هزینه تحصیلی، سفرهای علمی و فرهنگ و ... است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راتبه تحصیلی "دانا"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..