تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپراتور هلندی باردیگر تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را فاش کرد

تاریخ احتمالی برگزاری مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ را یکی از اپراتورهای هلندی فاش کرد.

یکی از اپراتورهای هلندی با انتشار پوستری، تاریخ برگزاری مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ را فاش کرد. طبق اطلاعات مندرج روی پوستر که اکنون حذف شده است، رویداد گلکسی آنپکد در ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برگزار می‌شود.

سامسونگ در مراسمش احتمالاً گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را درکنار حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد.

پوستر فاش‌شده گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ از‌جمله گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا دیگر محصولاتی هستند که احتمالاً در گلکسی آنپکد شاهد رونمایی آن‌ها خواهیم بود.

مقالات مرتبط

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۶ با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شود که تاکنون در هیچ‌یک از مدل‌های سری گلکسی زد فلیپ وجود نداشته است. از دیگر پیشرفت‌های احتمالی می‌توان به استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ‌تر ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد در گلکسی زد فولد ۶ مشکلات مهم مدل‌های قبلی را برطرف کند. انتظار می‌رود سامسونگ از نمایشگر عریض‌تر، طراحی باریک‌تر، باتری بزرگ‌تر و تراشه‌ی جدیدتر در این گوشی استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپراتور هلندی باردیگر تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..