تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح تابستانی آموزش قرآن به کودکان مصری + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از القاهره 24، روز گذشته طرح تابستانی آموزش قرآن کریم با حضور معاون وزارت اوقاف مصر و استاندار پورت سعید در مسجد عباسی این استان  و هم‌زمان دیگر مساجد مصر افتتاح شد.

در این مراسم ده‌ها داوطلب حضور در این دوره شرکت داشتند و مراسم با تلاوت قرآن کریم و ابتهال دینی در مدح پیامبر(ص) آغاز شد.

شیخ جمال عوض، معاون وزارت اوقاف مصر با تأکید بر اهمیت دوره‌های تابستانی آموزش حفظ و تلاوت قرآن کریم در مصر این اقدامات را بخشی از برنامه وزارت اوقاف برای تقویت دوره‌های قرآنی و افزایش نقش قرآن در اجتماع توصیف کرد. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها حفظ، تلاوت و تجوید قرآن کریم را در کنار احکام شرعی و دینی خواهند آموخت.  

برگزاری دوره‌های تابستانی آموزش قرآن کریم به کودکان بخشی از برنامه‌های قرآنی وزارت اوقاف مصر است که در سال‌های اخیر گسترش چشمگیری یافته است. برگزاری دوره‌های قرآنی مختلف در کنار برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان ارشد و همچنین دوره‌های قرآنی ویژه بانوان و گروه‌های مختلف و همچنین برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح تابستانی آموزش قرآن به کودکان مصری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..