تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در 1500هکتار جنگل لرستان/ شناسایی عامل حریق اراضی پلدختر

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آتش‌سوزی ادامه‌دار در جنگل‌های پلدختر گفت: این حریق بامداد امروز مهار شد امّا وزش باد، آتش جنگل‌های این شهرستان را در چند نقطه شعله‌ور کرده‌است.

او با بیان اینکه پایش جنگل‌های دچار آتش‌سوزی در پلدختر در حال انجام است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که عملیات اطفای حریق این جنگل‌ها در ساعات آینده به اتمام برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اعلام اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های پلدختر از جمعه یکم تیر 1403 آغاز شد، یادآور شد: دو بالگرد اعزام‌شده به جنگل‌های پلدختر 40سورتی پرواز را انجام داده‌است و 750 نفرروز به این مناطق اعزام شدند.

پازوکی اذعان کرد: گرمای 50درجه، صعب‌العبوری، پوشش گیاهی زیاد و وزش باد عملیات اطفای حریق در جنگل‌های پلدختر را دشوار کرد.

او با اظهار اینکه طبق بررسی‌های اولیّه عامل انسانی علّت وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر است، تأکید کرد: عامل حریق در اراضی این شهرستان از سوی منابع طبیعی شناسایی شده‌است و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به وقوع 80فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های این استان از ابتدای امسال تاکنون اعلام کرد: 1500هکتار از اراضی لرستان به‌جز آتش‌سوزی اخیر در پلدختر دچار حریق شده‌ است.

انتهای پیام/644/.+




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در 1500هکتار جنگل لرستان/ شناسایی عامل حریق اراضی پلدختر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..