تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر جلیلی: "شهید رئی&

استقبال بی‌نظیر از دولت جهش در تبریز و ارومیه

به گزارش بولتن نیوز ، جلیلی در سخنرانی پرشوری که در میان جمعی از مردم تبریز داشت، با تاکید بر نقش اراده قوی شهید رئیسی در بازگشایی روابط دیپلماتیک با همسایگان، بیان کرد: "شهید رئیسی با اراده خود، قفل‌ روابط با همسایگان را باز کرد نه با کلیدهای جعلی". وی ادامه داد که شهید رئیسی با تلاش‌های شبانه‌روزی، همراه با عبای خاکی و کفش‌های گلی، در روستاها و شهرهای مختلف حضور می‌یافت تا جهش و پیشرفت ایران را به ارمغان بیاورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ضعف پرداخت و گفت: "ضعف را با افراد ناامید نمی‌توان برطرف کرد". او از کسانی که فهرستی از ناامیدی‌ها را مطرح می‌کنند خواست تا بگویند ضعف را با چه چیزی می‌توان برطرف کرد؟ او تاکید کرد: "ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد". جلیلی با بیان این نکته که نیاز به افراد با انگیزه و امید است، افزود: "ما باید با قدرت و اراده قوی بر مشکلات غلبه کنیم".

جلیلی در جمع مردم ارومیه نیز به شدت از عملکرد گذشته انتقاد کرد و اظهار داشت: "هشت سال عمر ۸۰ میلیون نفر معطل سه کشور شد". وی با اشاره به تصمیمات ناکارآمد دولت پیشین گفت: "همان کسانی که هشت سال کشور را نگه داشتند، سانتریفیوژ هم جمع کردند، رشد اقتصاد هم صفر و منفی شد، دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان رسید". جلیلی افزود: "۸۰۰ تحریم را به ۱۵۰۰ تحریم تبدیل کردند و امروز دوباره می‌گویند باید این کارنامه را احیا کنیم. آیا آن کارنامه قابل افتخار است؟"

جلیلی با اشاره به اینکه هشت سال از عمر ۸۰ میلیون جمعیت کشور معطل رضایت دو سه کشور شد که ابایی از دشمنی با ایران ندارند، گفت: "پزشک اگر تشخیص درست ندهد، تجویزش هم غلط است". او تاکید کرد: "شما سه سال قبل با انتخاب شهید رئیسی نشان دادید که ریل پیشرفت کشور باید عوض شود و به سمت قله‌ها شکل بگیرد. افتخار شهید رئیسی این بود که ملت را باور داشت".

وی با تاکید بر اهمیت اعتماد به مردم و ظرفیت‌های داخلی کشور، افزود: "راه پیشرفت و توسعه ایران از اعتماد به مردم و تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌گذرد. ما باید با اراده‌ای قوی و امید به آینده، به سمت تحقق آرمان‌های کشور حرکت کنیم".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر جلیلی: "شهید رئی&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..