تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه جذاب استقلال درخواست جدایی داد

ستاره خارجی سرخپوشان برای تمدید قراردادش شرط گذاشت.

گزینه جذاب استقلال درخواست جدایی داد آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو آلوس یکی از خارجی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است که خیلی زود ارزش‌های خود را در ترکیب تراکتور نشان داد. آلوز طی دو فصل حضور در لیگ برتر عنوان برترین پاسور رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و همواره باشگاه‌های مختلفی پیگیر شرایط جذب این ستاره پرتغالی بوده‌اند. با این حال شرایط ممکن است به گونه‌ای پیش برود که مسیر او و تراکتور را در فصل آینده از هم جدا کند.

در همین رابطه سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در مصاحبه با خبرگزاری آنا از درخواست جدایی این بازیکن پرتغالی خبر داد و عنوان کرد: یکی دو بازیکن خواستار جدایی از تیم شدند. یکی از این بازیکنان ریکاردو آلوز بود که گفت اگر آقای زنوزی برود از باشگاه جدا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه جذاب استقلال درخواست جدایی داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..