تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار قربانیان تب دنگی در ایران اعلام شد

آمار قربانیان تب دنگی در ایران اعلام شد وزیر بهداشت گفت: «تاکنون ۹۰ نفر از هموطنان مورد گزش پشه آئدس قرار گرفته‌اند که ۳ نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند.» 12 اجتماعی 1403/04/04 3 جان باخته و 90 مبتلا به تب دنگی در ایران

عین‌اللهی افزود: با آزمایش‌های انجام‌ شده در ایران، تاکنون ۹۰ نفر از هموطنان مورد گزش پشه آئدس قرار گرفته‌اند که ۳ نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: به جز ۵ نفر، همه افراد مبتلا به کشور امارات سفر کرده بودند. از این رو افرادی که به کشورهای حوزه خلیج فارس سفر می‌کنند، باید در صورت داشتن علائم بیماری بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر در فرودگاه‌ها و مبادی ورودی کشور گفت: انتقال پشه‌ها با لنج و کشتی نیز ممکن است. از این رو احتمال گزش پشه آئدس در مناطق جنوبی ایران بیشتر است.

وی از اتباع ایرانی که به کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر می‌کنند، خواست برای کنترل بیماری تب دنگی در مبادی ورودی غربالگری شوند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار قربانیان تب دنگی در ایران اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..