تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را برای چهلمین روز شهادت رییس جمهور و انتخابات خواند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ، نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با ترانه‌ای از مصطفی محدثی خراسانی و با صدای محمد معتمدی منتشر شد.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این باره توضیح داد: این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای با موضوع ایران اسلامی و شهدا و به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی و همچنین چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تولید شده است.
وی یادآور شد: ترانه «از ایران نگذشتیم» محتوایی ملی مذهبی دارد و در این نماهنگ تلاش شده ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر سختی‌ها، گذشتن از جان و قدم نهادن به مسیر شهادت برای حفظ و صیانت از ایران اسلامی و عمق بخشی به هویت ملی به تصویر کشیده شود.

عوامل تولید این نماهنگ عبارتند از: آهنگساز: امیرحسین سمیعی، نوازندگان: حسین پارسافر، پگاه عبداله زاده، موژان میرزایی، فرناز داوریی (ویولن و ویولا)، کریم باقری (ویولنسل)، حسن فراهانی(ترومپت و فلوگل)، مصطفی بانیان (فلوت)، محمد زمانی(سازهای کوبه‌ای)، تهیه کننده: امیر حسین شفیعی.

۲۲۰۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را برای چهلمین روز شهادت رییس جمهور و انتخابات خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..