تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگزین سریال رخنه مشخص شد + ساعت پخش

به گزارش دلگرم به نقل از برنا: سریال «فراری» به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب و کارگردانی امیر داسارگر از شنبه ۹ تیرماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

جایگزین سریال رخنه مشخص شد + ساعت پخش

سریال «فراری» نوجوانی تا بزرگ سالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد و جایگزین «رخنه» خواهد شد.

قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد.

این سریال ۳۰ قسمتی در قالب دو فصل روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگزین سریال رخنه مشخص شد + ساعت پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..